آخرین اخبار

24. فروردين 1394 - 18:42   |   کد مطلب: 17976
وبلاگ "آنتی سعودی" نوشت:
تحریم رانی کالای سعودی
اصلا چه اصراری است که اینهمه آبمیوه خارجی در بازار باشد، حتی به صورت رسمی و قانونی، اگر موضوع درآمد گمرک است که چنان چه در داخل تولید شود نفع و درآمد بیشتری برای اقتصاد کشور خواهد داشت.

به گزارش رودآور، وبلاگ "آنتی سعودی" نوشت:

یک تولیدکننده صعودی الاصل به نام عادل العوجان با راه اندازی کارخانه ای در ساوه و تحت پوشش تولید نوشابه میوه ای رانی، نسبت به واردات گسترده این کالا از عربستان که از این طریق سود سرشاری روانه جیب صعودی ها می شود.

اینکه این خبر تا چه حد صحت دارد یا خیر را می توان به صورت تلویحی از گفته های دبیر انجمن صنایع کنسانتره و آبمیوه ایران که فریاد شکایت از واردات آبمیوه های خارجی را سرداده است، استنباط کرد. ولی الله داوود آبادی معتقد است: قاچاق پدر صنعت آبمیوه را درآورده ، کشوری که اینهمه واحد تولیدی آبمیوه دارد و سرشار از میوه های بی نظیر است، اصلا چه نیازی به واردات دارد.

در ادامه گفتگوی سایت تابناک با ولی الله داوود آبادی، دبیر انجمن صنفی صنایع آبمیوه و کنسانتره را پی می گیرید:

آقای داوود آبادی، چرا صنف در برابر واردات آبمیوه های خارجی سکوت کرده است؟

صنف به سهم خودش مکاتبات زیادی برای جلوگیری از قاچاق داشته است. در مملکتی که این همه واحد تولیدی وجود دارد، اصلا چه اصراری است که اینهمه آبمیوه خارجی در بازار باشد، حتی به صورت رسمی و قانونی، اگر موضوع درآمد گمرک است که چنان چه در داخل تولید شود نفع و درآمد بیشتری برای اقتصاد کشور خواهد داشت.

انتهای پیام

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان