آخرین اخبار

5. خرداد 1394 - 15:45   |   کد مطلب: 18329
از زمان کلنگ زنی پر حاشیه بیمارستان 300 تختخوابی امام خمینی قریب به 30 سال میگذرد اما امید مردم این شهر به وعده های تو خالی پی در پی دولت ها نا امید شده است و تا به حال پای یک بیمار هم به این بیمارستان باز نشده است.

به گزارش رودآور پایگاه خبری راه مبین، وبلاگ آنتی دیمون در مطلبی نوشت: خیلی دوست داشتم بگویم سلام آقای حجت الاسلام حسن روحانی  ولی خوب چه کنم که خود شما پشت کتابها و امضاهایتان می‌نویسید: دکتر حسن روحانی;

پس سلام جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محترم ایران

بیش از یک ماه است که شایعه آمدن شما به غرب استان تهران در میان مردمان این منطقه پخش شده بودوعده های . و مردم این منطقه منتظر کاروان تدبیر و امید به منطقه خود هستند تا شاید بخشی از مشکلاتشان حل بشود.

جناب آقای دکتر حسن فریدون ببخشید حسن آقای روحانی یادمان باشد وقتی به شهرستان ما تشریف آوردید به مسئول هماهنگی سفرهای استانی شما و رئیس دفترتان یک تقویم سال 1394 هدیه بدهیم تا ایام شهادت و ولادت اهل بیت به یادشان بیاید تا بهانه لغو سفر شما را  شهادت امام موسی کاظم اعلام نکنند تا باعث بی‌اعتمادی مردم نشوند.

آقای رئیس جمهور یادتان هست وقتی تازه به روی کار آمده بودید سخن از خزانه خالی میزدید؟؟

حتما سخنان وزیر نفتتان را شنیده‌اید که گفته است برای پداخت حقوق کارمندان و ارتش به مشکل خورده است؟

ولی آقای رئیس جمهور پوسترهایی که برای خوش آمدگویی به کاروان تدبیر و امید توسط ستاد به اصطلاح مردمی استقبال تهیه شده بود زیر تابش آفتاب سوزان از بین رفت و تعویض شد به امید تشریف فرمائی شما و کاروان دولت یازدهم، آیا این هزینه ها بیت المال نیست؟؟ پول‌هایی که برای چاپ این بنرها صرف شد از جیب مردم این منطقه که اکثراً از قشر آسیب پذیر جامعه هستند خرج شده است، آیا درست است اینگونه هزینه‌های الکی و حیف و میل بیت المال؟؟

آقای حسن آقای روحانی رئیس دولت یازدهم کاش بدون تشریفات به غرب استان تهران می‌آمدید تا متوجه وضع واقعی زندگی مردم این منطقه بشوید، تا متوجه می‌شدید که آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها چه شکلی بود و چگونه وقتی خبر آمدن شما را مسئولین منطقه شنیدند آسفالت خیابانهایی که قرار است از شما استقبال شود و مسیر شما است ترمیم شده است ولی مابقی مناطق به همان شکل قبلی باقی مانده است.

آقای رئیس جمهور با  کدام جاده قرار است شهرستان شهریار به قطب مواصلاتی واقتصادی تبدیل شود؟

آقای رئیس جمهور یکی از وعده‌های باجناق آقای ناطق نوری که کاملا اتفاقی وزیر راه دولت شما هم است به مردم شهرستان شهریار احداث بزرگراه است؟ آیا قرار است این بزرگراه هم به سرنوشت اتوبان تهران شمال دچار شود؟

آقای رئیس جمهور شهرستان شهریار یک بیمارستان پر حاشیه به نام بیمارستان 300 تختخوابی امام خمینی وجود دارد که یادگار وعده بزرگ حزب شما یعنی دولت و حزب سازندگی  و کارگزاران برای مردم شهریار است. تقریبا بیش از20 سال است که مردمان این منطقه منتظر افتتاح این بیمارستان هستند تا شاید برای درمان یک بیماری ساده دیگر نیازی به سفر تهران و کرج نداشته باشند.

آقای هاشمی رفسنجانی گلنک این بیمارستان را به زمین زد، آقای خاتمی کلنگ را برداشت و بعد آقای احمدی‌نژاد دوباره آمد کلنگ آن را زد، نکند شما آمده‌اید کلنگی دیگر بر زمین خشک و بی‌آب آن بزنید؟؟؟

آقای روحانی نمیخواهم اسامی قهرمانان ورزشی که از این شهرستان موفق شدند به تیم ملی راه پیدا کنند یا موفق به کسب مدال‌های جهانی و آسیایی و ملی شده‌اند را نام ببرم، که اگر قرار بر اینکار باشد باید بجای نوشتن این مطلب فقط اسامی را بنویسم، فقط میخواهم بگویم سرانه ورزشی این منطقه تقریبا از سطح سرانه کشور هم پائین‌تر است.

آقای رئیس جمهور شما که در تبلیغات ریاست جمهوریتان گفتید هم سانتریفیوژ باید بچرخد هم چرخ زندگی مردم چرخ زندگی خیلی از اهالی منطقه به علت بیکاری و بخصوص بیکاری جوانانشان نمی‌چرخد. حتما شنیده‌اید قرار است یک بازار ایرانی- اسلامی در شهر جدید اندیشه افتتاح بشود، فقط یک سوال، اکثر مشتریان این بازار از مناطق شهریار, اندیشه و غرب استان تهران هستند که جزء اقشار آسیب پذیر به حساب می‌آیند، با کدام پول قرار است از این بازار خرید کنند؟ بازاری که شبیه میدان نقش جهان اصفهان است، ولی بیشتر جنبه سودآوری برای مالکان آن به ذوق میزند و و بنظر شما همچین بازاری که ترویج اشرافیت و تجمل گرائی است همان طور که رهبری گفتند باعث ایجاد ناامنی روانی و یکی از مظاهر عینی آن نیست؟

آقای رئیس جمهور خیلی از مردمان این منطقه زندگی خود را با یارانه 45 هزارتومانی که دولت پرداخت می‌کند میگذارانند. شما که گفتید نرخ تورم صفر شده است، پس می‌شود کاری کنید تا کمی از شیب ملایم افزایش نرخ نان و مابقی اقلام خوراکی اساسی کاسته شود؟! تا به مردمان این منطقه و مابقی کشور و بخصوص اقشار آسیب پذیر فشار کمتری وارد گردد؟؟؟

در آخر آقای رئیس جمهور شما حتما باغ‌های شهریار یادتان می‌آید، یادتان هست می‌گفتند باغ‌ها و بادهای شهریار معروف است ولی دیگر نه از باغی خبری است و نه از بادی، امیدوارم رئیس سازمان محیط زیست دولت شما فکری به حال حفظ معدود باغ‌های شهرستان شهریار که یک زمانی ریه‌های استان تهران و نگین سرسبز غرب استان تهران بود بکنند. یا اینکه قرار است شاهد از بین رفتن باغ‌های شهریار باشیم؟؟

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان