آخرین اخبار

13. مرداد 1394 - 6:46   |   کد مطلب: 18978
وبلاگ "سنگرسازان" نوشت:
هشدار برای هواپیمای ملت...!
مسافرین محترم بصیرت بصیرت...نگذاریم هواپیما سقوط کند... مسافرین محترم در ابتدای هر صف کسانی نشسته اند که نماینده ی شما در امور مختلف اند، اگر اتفاقی برای این پرواز پیش بیاید مقصر اصلی نمایندگان شما هستند.

به گزارشرودآور به نقل از وبلاگ "سنگرسازان":

با سلام...این یک هشدار است.

هواپیما در حال حر کت نزولی است اما مسافران با خبرهای نادرستی که به دستشان میرسد شادند.

هشدار...مسافرین محترم هوشیار باشید ...هواپیما در حال حرکت است اما به پایین...!!

آگاه باشید که، دو در در جلو با نام های غنی سازی هسته ای و پیشرفت واقع شده که در حال بسته شدن هستند هر چه سریعتر خود را نجات دهید...ظاهرا عده ای بیگانه و نفوذی در بین مسافران قصد بتن ریزی در پای در غنی سازی را دارند لذا مراقب باشید!

دو در در طرفین با نام های تحریم و اقتصاد مقاومتی قرار دارند.دو نفر جلوی در تحریم ها درحال جدال بر سر باز کردن یا بستن این در هستند و آن در فعلا بلا تکلیف است، لذا روی عبور از آن در حساب نکنید و در اقتصاد مقاومتی فعلا نیمه باز مانده.

یک در نیز در عقب واقع است به اسم اعتماد به آژانس، که خبرها حاکی از باز بودن آن است ظاهرا این در قابل اعتماد نیست وتعدادی از کسانیکه این در را برای عبور انتخاب کردند در وضعیت خوبی به سر نمیبرند .

مسافرین محترم در ابتدای هر صف کسانی نشسته اند که نماینده ی شما در امور مختلف اند، اگر اتفاقی برای این پرواز پیش بیاید مقصر اصلی نمایندگان شما هستند.مسافرین محترم بصیرت بصیرت...نگذاریم هواپیما سقوط کند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان