آخرین اخبار

16. مهر 1394 - 10:03   |   کد مطلب: 19719
بخونید و فکر کنید/
ﺻﺮﻓﺎ ﺟﻬﺖ ﺍﻃﻼﻉ!
چندروز پیش در روز عید قربان بیش از پنج هزار " انسان " در یک حادثه تروریستی و عمدی کشته شدند، حالا همان سگ پرست ها راه افتاده اند و به مقتولین مظلوم فحاشی میکنند که اصلا چرا رفته اند مکه و میخواستن نرن و ....

به گزارش رودآور و به نقل از وبلاگ "شانس نام مستعار خداست"، نزدیک پانصد ﻧﻔﺮ ﺍﺯ ﻫﻤﻮﻃﻨﺎﻧﻤﻮﻥ ﺑﻪ ﻃﺮﺯ ﻭﺣﺸﺘﻨﺎﮐﯽ در منا ﻗﺘﻞ ﻋﺎﻡ ﺷﺪﻧﺪ ﻭ ﻫﯿﭻ ﺻﺪﺍﯾﯽ ﺍﺯ " ﺷﯿﺮﯾﻦ ﻋﺒﺎﺩﯼ " ﺩﺭ ﻧﯿﻮﻣﺪ

ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﻩ ﻫﺎ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻭﻇﯿﻔﻪ ﻧﮑﺮﺩﻧﺪ،
ﺑﺎﺯﯾﮕﺮﻫﺎﯼ ﺭﻭﺷﻨﻔﮑﺮ ﺑﺎ ﻣﺮﺩﻡ ﻫﻤﺪﺭﺩ ﻧﺸﺪﻧﺪ،
ﮐﺎﺭﮔﺮﺩﺍﻧﻬﺎ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻭﻇﯿﻔﻪ ﻧﮑﺮﺩﻧﺪ،
شجریان کنسرتشو تعطیل نکرد،
ﺑﯽ ﺑﯽ ﺳﯽ ﻭﯾﮋﻩ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﭘﺸﺖ ﺳﺮ ﻫﻢ ﺑﺎ ﻣﻬﻤﺎن هاﯼ ﻭﯾﮋﻩ ﻧﺴﺎﺧﺖ،
ﭘﺎﺋو لو ﮐﻮﺋﯿﻠﻮ ﺍﺯ اﯾﻦ ﻓﺎﺟﻌﻪ ﺍﻧﺪﻭﻫﮕﯿﻦ ﻧﺸﺪ،
ﺳﺮﺍﻥ ﺍﺭﻭﭘﺎ ﺗﺴﻠﯿﺖ ﻧﮕﻔﺘﻨﺪ،
ﮐﻤﭙﯿن ها و ﺗﻈﺎﻫﺮﺍﺕ ﻫﺎ ﺑﺮﭘﺎ ﻧﺸﺪ،
ﺁﺭﯾﺎﯾﯽ ﻫﺎ و کوروش دوستان عزیز و گرامی ﺭﮒ ﻏﯿﺮﺗﺸﻮﻥ ﺑﺎﻻ ﻧﺰﺩ!
"ﺣﻘﻮﻕ به شر" و "سازمان ملل " و انجمن ها سازمانهای مفت خور و بی خاصیت ﮐﮑشون ﻫﻢ ﻧﮕﺰﯾﺪ?

 

مدتی پیش خبری درباره کشتن سگ های هار و ولگرد توسط شهرداری شیراز منتشر شد و بعد از آن جماعتی راه افتادند و کمپین درست کردند و قلاده گردنشان انداختند که همه ی ما سگ هستیم و این جنایت علیه سگیت است و رژیم جمهوری اسلامی جنایتکار است .گرچه کشتن " بی دلیل " حیوانات محکوم است ..... اما کشتار انسان چی؟

چندروز پیش در روز عید قربان بیش از پنج هزار " انسان " در یک حادثه تروریستی و عمدی کشته شدند، حالا همان سگ پرست ها راه افتاده اند و به مقتولین مظلوم فحاشی میکنند که اصلا چرا رفته اند مکه و میخواستن نرن و .....
حالا یک نفر پیدا شود به این احمقها بیاموزد که هر کس را آئینی است و هر آئینی را مناسکی ، و اگر همین اتفاق در ازدحام گاوبازهای دهات های اسپانیا می افتاد همین ها پاپیون و رژ لب مشکی می زدند و می رفتند میدان محسنی و شمع روشن می کردند که وای بر این مصیبت عظما!!!!

یک مشت آدم هرزه مغز بلاتکلیف متوهم، که نسبت آنها با جامعه مثل کرم کدو با بدن انسان است ، در این کشور زندگی می کنند، اما نه در عزای این مردم همراهشان هستند و نه در شادیشان .
 

قابل توجه آقایون شیرازی
جناب آقای شیرازی و دارو دسته اش چرا فاجعه ی منا رو محکوم نمی کنند؟ چرا صداشون در نمیاد؟ مگه نمیگفتند که راه بیت المقدس از عربستان میگذره و اول باید مکه و مدینه رو فتح کرد پس چرا سکوت مرگبار اختیار کردند؟ وقتش نیست که فتوای جهاد دهند و لباس جنگ بپوشند و مکه و مدینه رو فتح کنند؟ چرا این وهابی های کثیف و نجس سعودی رو لعن نمی کنند؟ چرا تو شبکه های ماهواره ای شون و از جمله شبکه امام حسین (ع) هیچ خبری از محکوم کردن این فاجعه ی تروریستی نیست؟

این است نتیجه طرز تفکر اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی؟ این است کوروش پرستی القا شده از سوی صهیونیست؟  این است ملی گرایی القا شده توسط غرب؟

 

وَالعاقِبَةُ لِلمُتَّقینَ

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان