آخرین اخبار

10. دى 1394 - 23:59   |   کد مطلب: 20956
وبلاگ "يادداشت هاي شخصي یک طلبه ی دانشجو" نوشت:
نامه ای به شیخ ابراهیم زکزاکی
شیخ ابراهیم و برادرن شیعه مارا حلال کنید اما دیگر اتفاقی نظیر اتفاق زاریا نخواهد افتاد ما به همه شیعیان یمن و شامات و پاکستان و افغانستان و بقیه کشورها قول میدهیم دیگر شما را تنها نگذاریم و اگر دست اجانب به ناموس شما بلند شد دستشان را قلم می کنیم.

به گزارش رودآور به نقل از وبلاگ "يادداشت هاي شخصي یک طلبه ی دانشجو":

 

شیخ ابراهیم زکزاکی ای شیخ شیعه ما و برادران شیعه من در زاریا

درود و رحمت واسعه خداوند برشما و بر شهدا فاجعه زاریا

چقدر روضه تان شبیه سیدالشهداست در محرم امسال چطور عزاداری کرده ای که اینقدر به مولایمان نزدیک شدید اسارت اهلبیت تان مارا به روضه غروب عاشورا برد و  وقتی عکس های جنابتان را دیدم که محاسن مبارکتان به خون سر آغشته شده بود بی اختیار یاد مصیبت مولایمان حسین علیه السلام افتادم که توسط اجداد همین حیوان صفتانی که با شما چنین کردند محاسنش به خونش خضاب شد،
ای شیخ ابراهیم عزیز امیدوارم که دختر شما این عکستان را ندیده باشد زیرا تو عالم دختری سه ساله همچین تصویری از پدرش دید و هنوزم که هنوزاست دارند برای چنین لحظه ی لطمه ها میزنند و گریبان ها چاک می دهند
شیخ ابراهیم، برادر بزرگتر ما، شنیدم به شماها در نیجریه خمینیون می گفتند اما با شنیدن این جمله سرم را بالا نگرفتم بلکه از شرم سرم  پایین گرفته شد می دانید چرا؟ زیرا تا به امروز اصلا نمیدانستیم که شما هم هستید اصلا نمی دانستیم که حسینیه بقیه الله در نیجریه هم هست شیخ ابراهیم زکزاکی هم هست که سه پسرش در روز قدس سال گذشته شهید شدند، اری شیخ ما اینها را نمی دانستیم و این غفلت مابود که شما تنها ماندید تا استکبار به خودش جرات دهد به شما جسارت کند اگر من به همراه دیگر برادران ایرانی تان شما را تنها نمی گذاشتیم مطمئنا اینطور نمی شد اگر کمی و فقط کمی از خوی خمینی عزیز را به ارث برده بودیم و غیرت دینی داشتیم الان این چندهزار برادرانم زنده بودند.

ما سرمان گرم بود شیخ!!! گرمه اضافه کاری برای دراوردن مخارج شب یلدا، ما مشغول لایک و پست و هشتگ تو تلگرام بودیم و شما را ندیدیم، سختی های شما را نکشیدیم !!!
راستش شیخ ما اینجا زندگیمون خوبست اهل سازش هم که شدیم دیگه نمیشه بخاطر شما زیاد با امریکا کل کل کنیم اخه به گفته ریس جمهور چرخ زندگی مردم اولویت داره بر اعتقادات و ارزش هامون.
شیخ ابراهیم و برادرن شیعه مارا حلال کنید اما دیگر اتفاقی نظیر اتفاق زاریا نخواهد افتاد ما به همه شیعیان یمن و شامات و پاکستان و افغانستان و بقیه کشورها قول میدهیم دیگر شمارا تنها نگذاریم و اگر دست اجانب به ناموس شما بلند شد دستشان را قلم می کنیم.

انتهاي پيام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان