آخرین اخبار

11. دى 1394 - 0:00   |   کد مطلب: 20957
وبلاگ "البرزبان" نوشت:
ضد نفوذی به نام نه دی
رهبری معظم انقلاب از مسئله ی نفوذ و طرح غرب و سناریوی دشمنان برای ورود به مسئله ی سیاسی و تصمیم گیری و حتی فرهنگی سخن به میان آوردند، عملیات ضد نفوذ نه دی موقعیت خاصی دارد

به گزارش رودآور به نقل از وبلاگ "البرزبان":

به طور حتم فتنه ی ۸۸ را بزرگترین مرحله ی نفوذ در سیاست داخلی کشور دانست که عده ای خواسته یا ناخواسته با هدایت جریان خارجی کشور را تا مرتبه ی سقوط پیش بردند. آنان که ناخواسته و در دام نفوذی ها قرار گرفته نیز به دلیل وابستگی موجود میان خودشان و نفوذی ها، سعی نمودند حتی در خارج و واقع هم نسبت به فتنه موضع گیری نکنند و این مسئله را بیشتر با استراتژی هیچ چیزی نیست! به فراموشی بسپارند. در واقع صحنه ی نبرد هشت ماه ی ملت با فتنه گران که از ادعای تقلب در انتخابات کلید خورد و تا بی احترامی و هتاکی به اباعبدالله الحسین نیز ادامه داشت، نشان داد نفوذی ها تا کجا و در کنار مسئولان چگونه رشد کردند و مدیریت جریان سیاسی بعضی از احزاب را چگونه بر عهده دارد. فتنه ی ۸۸ غبارها و پرده های مقابل بسیاری از مسائل را باز کرد.

در آستانه ی ۹ دی باید گفت، ۹ دی درسی بود که مردم در برابر یک اقدام خلاف قانون و شرع به همه به ویژه سیاسیون و خواصی که در بصیرت و ایستادگی در این راه لحظه ای غفلت کردند دادند. زمانی که شعارها بوی دیگر داد و فضای کشور به بوی دو قطبی بودن توسط بعضی از جریانات هدایت شد، این مردم بودند که با حضور در صحنه علاوه بر کنار زدن بسیاری از توهمات، ضد نفوذی اساسی به بازماندگان بدنه ی فتنه در کشور زدند. مسئله ای که هیچ وقت توسط جریانات همراه فتنه دیده نشد و هیچ گاه از ۹ دی یاد نمی کنند. در واقع کسانی از نه دی فراری هستند و یاد نمی کنند که بیشترین هدایت عوامل نفوذ در اطرافشان بود و می دانند چگونه فریب نفوذی هارا خوردند و خسارت های فراوانی به کشور وارد ساختند.

زمانی که شعار ها از « انتخابات بهانه است » به سمت « اصل نظام نشانه است » رفت، مردم پای نظام و انقلاب اسلامیشان ایستادند و با قاطعیت شعار مرگ بر فتنه گر سردادند. شعاری که هیچ وقت توسط جریان فتنه گر شنیده نشد! و هر سال نیز سعی می کنند آن را بایکود کنند.  کافی است منتظر بود و دید آیا برای نه دی امسال جریان اصلاح طلب و یا سایر جریانات سیاسی غیر اصولگرا، سخنی از نه دی و فریادهای مردم به میان می آورند. بلعکس در اینجا بیشتر گزینشی برخورد می کنند و اصلا مردم برایشان اهمیت ندارد.

در کنار آن، هرساله مراسم نه دی با همت مردم و ایستادگی مردم برگزار می گردد. اما امسال نه دی فضای دیگری دارد. در شرایطی که رهبری معظم انقلاب از مسئله ی نفوذ و طرح غرب و سناریوی دشمنان برای ورود به مسئله ی سیاسی و تصمیم گیری و حتی فرهنگی سخن به میان آوردند، عملیات ضد نفوذ نه دی موقعیت خاصی دارد. زنده نگه داشتن نه دی و مسئله ای که مردم در آن با اوج بصیرت خود مانع شدند تا کشور به ورطه ی جنگ داخلی و حتی خدایی نکرده همچون شرایط عراق و سوریه مواجه شود، می تواند اهدافی  که دشمن می خواهد با موج نفوذ از بین ببرد، خنثی سازد و بر عکس به گذشته و حافظه ی کوتاه مدت همه یادآوری کند، رفتار سیاسیونی که در هشت ماه نبرد نرم و سخت شکست خوردند، نمی تواند چاره ساز و نجات بخش باشد! امسال نه دی این رنگ و بوی را دارد. رنگ بوی ضد نفوذ!

لذا باید گفت امسال نه دی درسی دیگری میتواند به همگان دهد. درسی با عنوان ضد نفوذ. درسی که می تواند به همگان بیاموزد غفلت و فراموشی و توجه نداشتن به اهداف دشمن می تواند موجب نابودی تمامی دستاوردهای انقلاب شود. هدفی که نفوذ دنبال می کند و همه در فتنه ی ۸۸ دیدند چگونه بعضی ها چه شعارهای وقیحانه ای سر میدادند و چگونه می خواستند آن را بر نظر همه ملت تحمیل کنند. نه دی امسال از این منظر ضد نفوذ است.

البته باید دانست نه دی متعلق به هیچ کسی نیست. نه دی متعلق به مردم کشور است و در مراسم این مردم هستند که صاحبان واقعی انقلاب بودنشان را نشان دادند. حقا و انصافا در مراسم نه دی سال ۸۸ مردم از هر چه داشتند بذل کردند و همانند نبرد هشت ساله ی دفاع مقدس پای صلابت انقلاب اسلامی فدا کردند. بر همین   اساس می توان متصور بود عده ای که نمی خواهند نه دی یک عملیات ضد نفوذ مطرح شود همان کسانی هستند که یا مستقیما یا غیر مستقیم تحت تاثیر نفوذی قرار دارند که رهبری معظم انقلاب درباره ی آن هشدار و تذکر دادند.

انتهاي پيام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان