آخرین اخبار

30. دى 1394 - 23:48   |   کد مطلب: 21169
کمتر از ۲۴ ساعت بعد از تعلیق تحریم های هسته ای ایران بوی دست پخت آقایون غرب دوست در اومد...

به گزارش رودآور،وب سایت «گردان سایبری خیبر» نوشت:

کمتر از ۲۴ ساعت بعد از تعلیق تحریم های هسته ای ایران بوی دست پخت آقایون غرب دوست در اومد ، از دیروز تو رسانه ها بطور مکرر آقای روحانی شوی نبلیغاتی راجب برداشته شدن تحریم ها برگزار کرده و یه سناریوی تئوری برای موفقیت تار عنکبوتی خودشون برقرار کرده !

کمتر از ۲۴ ساعت بعد از سرانجام برجام و لغو موقت (تعلیق) تحریم ها ، آمریکای بد عهد دوباره به بهانه های جدید از جمله بهانهسیستم موشکی ایران ، تحریم های جدیدی رو برقرار کرد ، که جا داره همینجا از تیم دیپلماسی ،ظاهر بین دولت اعتدال نهایت قدر دانی و تشکر رو داشته باشیم ، تعاملی که باعث شد ایران فقط صادر کننده امتیاز باشه و در عوض اون فقط وارد کننده یه سری وعده واهی و کالای موقته بازگشت پذیر باشه !

1256416_342

آقایون تو توهم جشن موفقیت بودند که آمریکا بازم برادری خودش رو ثابت کرد و همون آش و همون کاسه رو به بازی سیاسیبرگردوند ، فقط این وسط ما دیگه چیزی برای مبادله نداریم و تمام دستاورد دولت قبل رو نابود و در عوض فقط یه سری وعده سر خرمن تحویل گرفتیم !

پیامد های دیگه این مسئله اینه که آمریکا با این حرکت خودش به وضوح نشون داد شرایط پسا تحریم بسیار سخت از قبل خواهد بود و گزینه ی از پیش رزرو شده برنامه موشکی ایران بهانه جدید اونها برای برگشتن به شرایط قبل هستش ، در واقع با یه تیر دو نشون زدند هم صنعت هسته ای ایران رو از بین بردن هم همچنان تحریم های قبلی رو به قوت خودش گزینه برگشت پذیری بهش دادند !

پ.ن : و این وسط باید تاسف خورد به حال دولت مردان ساده لوحی که با عشق و علاقه به کد خدا خنجر به سینه و منافع این نظام و ملت زدند و برای این واقعیات تلخ و پوشاندن اون برنامه پایکوبی و افتخار تدارک می بینند !

انتهای پیام"

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان