آخرین اخبار

12. اسفند 1394 - 7:58   |   کد مطلب: 21864
طوفانی پرفشار و ویرانگر که منشع آن جمهوری اسلامی ایران بود آمریکا و چند کشور اروپایی را تحت تأثیر خود قرار داد و زبانه های آن دیگر کشور ها را نیز در نوردید.

به گزارش رودآور به نقل از صدای دریا این طوفان پرفشار که طبق نقشه های پیش بینی شده در جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت به ترتیب درآمریکا،انگلیس،فرانسه،عربستان سعودی،رژیم صهیونیستی باعث خسارت های جبران ناپذیر و ویرانگری شدو قدرت آن به اندازه ای بود که موجب بهت و حیرت این کشورها شد.

زبانه ها این طوفان همچنین در دیگر کشورهای کره زمین تأثیرات زیادی را برجای گذاشت که هنوز از خسارات احتمالی آن خبری در دست نیست و قطعا تا 24 ساعت آینده میزان خسارت آن مشخص خواهد شد.

شنیده ها حاکی از آن است  کشورهای ذکر شده با وجود تمهیدات زیاد باز هم نتوانستند جلو این طوفان را بگیرند و طبق پیش بینی ها کماکان این سامانه طوفانی بر روی این کشورها تأثیر گذار خواهد بود.

آری حماسه مردم ایران اسلامی برای کشورهای استعمارگر و بدخواهان این انقلاب مثل طوفانی بود که آنها را غافلگیر کردو تمام نقشه هایشان را نقش برآب کرد.

و این حماسه سازی زمانی به نقطه اوج خود رسید که رهبرعزیزمان حضرت امام خامنه ای(مدظله) از سربازان خود خواست با حضور پررنگ و شرکت در ساعت اولیه انتخابات بار دیگر نشان دهند که تا آخرین قطره خون خود پادر رکاب این انقلاب و ولایت فقیه هستند و می مانند و خواهند ماند.

مردم با شنیدن فرمان رهبرشان لبیک گویان به سمت حوزه های انتخاباتی iهمانند رودخانه ای خروشان حرکت کردند و از همان ساعات اولیه حماسه خود را آفریدند،حماسه ای که وقتی از یک نفر سؤال شد با وجود این شلوغی جمعیت چرا صبر نکردید خلوت شودو شب بیایید و در جواب ،آن فرد با غرور و تعصب خاصی گفت؛قصدم همان شب بود ولی وقتی دیدم رهبرم امر کردند تصمیمم عوض شد و الان به کوری چشم دشمنان این سرزمین و انقلاب با افتخار به ندای رهبرم لبیک گفتم و اگر تا شب هم توی صف بمانم باز هم مصمم خواهم بود و می مانم.

مردم ایران چنان حماسه ای آفریدند که بوی حماسه 9 دی از آن به مشام می رسید،حماسه ای که می شد از چهره ها به راحتی خواند من به عشق سربلندی کشورم و به کوری چشم دشمنان تعهد دوباره با آرمان های انقلابم و پا در رکاب ولایت بودن آمده ام.

آمدم چون سرنوشت کشورم برایم مهم است و آمدم تا به دشمن ثابت کنم مردم این کشور سالهاست بر سر عهد و پیمان خود استوار ماندند و هیچ چیزی نخواهد توانست حتی یک قدم مسیر این انقلاب را تغییر دهد و چشم و گوشمان به زبان رهبر عزیزمان حضرت امام خامنه ای(مدظله) این فرزند پاک حضرت زهرا(س) دوخته شده و دیگر نخواهیم گذاشت امام زمانمان این علی روزگارمان تنها بماند و تا آخرین قطره خونمان هم عهد و هم پیمان خواهیم بود با رهبر عزیزمان و آرمان های انقلاب اسلامی و این را هم بدانند که همین مردم حماسه ساز نخواهند گذاشت کوچکترین لطمه ای و آسیبی به ولایت فقیه و رهبرمان حضرت امام خامنه ای(مدظله) برسد و موضوع نفوذ را هم همین مردم با توکل به خدا خنثی خواهند کرد.

این حماسه آفرینی مردم عزیز و انقلابی پیام دیگری هم به  مخاطب دیگری داشت و آن به افراد و اشخاصی بود که خودبینی و تکبر شان مانع از پذیرش این حماسه آفرینی هاست.

آری کسانی که خود را آیت الله و دکتر و مهندس و... می خوانند و نان و نمک این کشور را می خورند و در زیر سایه پرچم آن برای خود جایگاه و مقامی کسب کردند ولی دارند نمکدان می شکنند.

این حماسه آفرینی خود گویای همه چیز بود و این پیام را برای آنها داشت که اگر کوچکترین گزندی از جانب شما به این انقلاب ورهبر عزیزمان برسد بدانید این مردمی که شما آنان را تازه به دوران رسیده و روستایی مینامید باز هم خواهند توانست حماسه 9 دی را تکرار کنند و دست بدخواهان این انقلاب را از بیخ قطع کنند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان