آخرین اخبار

28. اسفند 1394 - 18:10   |   کد مطلب: 22160
وبلاگ"داستان نویس اصولگرا" نوشت:
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
دشمنی آمریکا و استکبار جهانی با ایران اسلامی به خاطر حرکت قدرتمندانۀ مردمی است چون ایمان مردم، علاقۀ مردم به استقلال و اطمینان به نفس مردم، به ضرر آن‌هاست.

به گزارش رودآور وبلاگ"داستان نویس اصولگرا" نوشت: «دشمنی آمریکا و استکبار جهانی با ایران اسلامی به خاطر حرکت قدرتمندانۀ مردمی است چون ایمان مردم، علاقۀ مردم به استقلال و اطمینان به نفس مردم، به ضرر آن‌هاست. آن‌ها می‌خواهند کشور ما را همیشه وابسته نگه دارند, آن‌ها می‌خواهند از لحاظ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی، کشورهای این منطقه را وابسته به خودشان نگه دارند . وقتی کشوری مستقل است و اطمینان به نفس دارد و با اعتماد به خود در راهی که او را به سمت اهداف والا می‌رساند حرکت می‌کند، طبعاَ این‌ها ناراضی می‌شوند . نارضایتی دشمنان جهانی ما به این خاطر است. آن‌ها وقتی راضی می‌شوند که ملت ایران اختیار دین و فرهنگ و اقتصاد خود را یکسره به آن‌ها بسپارد. ملت ایران امروز بیدار شده است و زیر بار چنین زور گویی‌ها و قلدری‌هایی نمی‌رود»

(امام خامنه‌ای در اجتماع مردم رفسنجان - ۱۸/۲/۸۴)

 

از بدو مذاکرات نیز سوابق امریکا و هشدارهای مکرّر مقام معظم ولایت برای آنان که ریگی در کفش نداشتند، شکّی باقی نمی‌گذاشت که این دشمن به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و برای عقلای قوم، از همان آغاز نیز هیچ بردی از مذاکرات برای طرف ایرانی قابل پیش بینی نبود؛ اما اگر خاطرتان باشد امام خامنه‌ی (مدّ ظلّه العالی) در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۹۲و در جمع صمیمی دانش‌آموزان و دانشجویان، به مناسبت روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی، فرمودند: «من اعتماد ندارم، خوش‌بین نیستم به مذاکره، لکن می‌خواهند مذاکره کنند، بکنند؛ ما هم باذن‌الله ضرری نمی‌کنیم»

 

راز این سخن چه بود؟ یعنی وقتی به امریکا اعتمادی نیست، پس چگونه است که از مذاکره ضرر نخواهیم کرد؟ واقعیت این است که استکبار جهانی و در رأس آن‌ها امریکای جنایت‌کار به خوبی می‌دانند که جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه در صدد طراحی، ساخت و تولید سلاح‌های هسته‌ای نیست؛ دشمن به بهانه‌های مختلف و واهی که جدی‌ترین آن‌ها هسته‌ای است، در صدد نابودی یا تضعیف اقتدار جمهوری اسلامی ایران است. چه بسا از همین منظر است که وقتی حضرت آقا می‌فرمایند که از مذاکره « باذن‌الله ضرری نمی‌کنیم » یک معنی‌اش نگاه به توان دفاعی و موشکی کشورمان است که دولت در آن دخالتی ندارد و از نظرگاه نظام و مقام معظم فرماندهی کل قوا، قابل مذاکره نیست!

 

بد نیست در این مجال اشاره‌ای به دلایل دشمنی شیطان بزرگ با جمهوری اسلامی ایران اشاره کنیم:

 

۱- پایبندی مردم کشورمان به اسلام و ارزش‌های اسلامی که جمهوری اسلامی ایران را به الگویی برای ملت‌های آزادۀ دنیا قرار داده است. امام خامنه‌ای در این باره فرموده‌اند: «والله آمریکا از ملت ایران از هیچ چیزشان به قدر مسلمان بودن و پایبند به اسلام ناب محمدی بودن ناراحت نبست او می خواهد شما از این پایبندی دست بردارید او می خواهد شما این گردن برافراشته و سرافراز را نداشته باشید»

 

۲- استقلال طلبی جمهوری اسلامی ایران؛ مقام معظم ولایت در این رابطه می فرمایند: «ملت ایران کاری کرده است که قدرتی مثل قدرت امروز آمریکا و دستگاه استکباری، در مانده است. آن کار این است که ملت و دولت ایران و نظام جمهوری اسلامی اعلام کرده است که می‌خواهد مستقل باشد و در راه آرمان های بلند خود، بدون اجازه خواستن از هیچ قدرتی حرکت کند و باقی بماند؛ همین را این‌ها نمی خواهند»

 

۳- عدالت طلبی و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی؛ مقام معظم رهبری در این باره می‌فرمایند:« دشمنی نظام مستکبر آمریکایی و هر مستکبری در دنیا با نظام اسلامی به خاطر پرچم برافراشته عدالت است. به خاطر این است که می‌بینند با نام اسلام و با تعالیم والای اسلام، کشوری دارد به سمت رشد و توسعه و پیشرفت علمی و عملی حرکت می کند؛ می‌دانند این جلوی نفوذ آن‌ها را خواهد گرفت. آن‌ها با هر کشوری که خارج از قلمرو قدرت آن‌ها به توسعه و پیشرفت علمی دست پیدا کند، مخالف اند , آن‌ها باهر کشوری که در میدان علم و توسعه به سمت رقابت با آن‌ها حرکت کند، مخالف اند .»

 

۴- بیداری اسلامی و خیزش انقلابی مسلمان‌ها که به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفته است نیز یکی از دلایل دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی است . امام خامنه‌ای در این باره می‌فرمایند: « امروز عمدۀ دردِسرهایی که اردوگاه استکبار و مشخصاً آمریکا و صهیونیسم دچارش هستند - که این دردسرها خیلی زیاد هم هست - به خاطر این است که مسلمان‌ها به یک خودآگاهی رسیده‌اند که دراین خودآگاهی، امام بزرگوار و ملت ایران و انقلاب اسلامی ما نقش فراوانی داشته است. عمدۀ دردسر آن‌ها از این ناحیه است، لذا می‌خواهند این را بکوبند»

 

5- نکتۀ آخر را از رهبر کبیر انقلاب اسلامی وام می‌گیریم، آن‌جا که امریکا را «شیطان بزرگ» می‌دانند و می‌فرمایند: «نکتۀ مهمی که همۀ ما باید به آن توجه کنیم و آن را اصل و اساس سیاست خود با بیگانگان قرار دهیم، این است که دشمنان ما و جهان‌خواران تا کی و تا کجا ما را تحمل می‌کنند و تا چه مرزی استقلال و آزادی ما را قبول دارند، به یقین آنان مرزی جز عدول از همۀ هویت‌ها و ارزش‌های معنوی و الهی‌مان نمی‌شناسند، به گفتۀ قرآن کریم هرگز دست از مقاتله و ستیز با شما بر نمی‌دارند، مگر این‌که شما را از دین‌تان برگردانند ... آری اگر ملت ایران از هۀه اصول و موازین اسلامی و انقلابی خود عدول کند و خانۀ عزت و اعتبار پیامبر و ائمۀ معصومین علیهم السلام را با دستؤهای خود ویران نماید، آن وقت ممکن است جهان‌خواران او را به عنوان یک ملت ضعیف و فقیر و بی فرهنگ به رسمیت بشناسند، ولی در همان حدی که آن‌ها آقا باشند ما نوکر، آن‌ها ابرقدرت باشند ما ضعیف، آن‌ها ولی و قیّم باشند ما جیره خوار و حافظ منافع آن‌ها، نه یک ایران با هویت ایرانی اسلامی»

 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان