آخرین اخبار

10. تير 1395 - 2:37   |   کد مطلب: 23367
با توجه به بیانات رهبری مبنی بر شناخت دشمن و پیشنهاد نامگذاری هفتم تیر تا دوازدهم تیر با عنوان "هفته حقوق بشر آمریکایی" مرجع وبلاگ نویسان سیستان وبلوچستان، موج سایبری در همین راستا برگزار می نماید.

به گزارش رودآور به نقل از همه با هم، امریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در جهان است؛ این خبر نباید برای بسیاری از رسانه ها و مردم جهان، شگفت انگیز و باور نکردنی به نظر برسد؛ اما قدرت پرده پوشی و پنهانکاری از نوع امریکایی آن تاکنون توانسته، اذهان بسیاری را نسبت به این واقعی ترین خبر در دنیای رسانه، بی باور و مردد ساز, امریکا اکنون به اذعان وکلا و حقوق دانان برجسته و شناخته شده امریکایی "بزرگترین ناقض حقوق بشر" در جهان است.

با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر شناخت دشمن و پیشنهاد معظم له برای هفتم تیر تا دوازدهم تیر با عنوان "هفته حقوق بشر آمریکایی" مرجع وبلاگ نویسان سیستان وبلوچستان موج سایبری در همین راستا برگزار می نماید.

موضوع کلی:
بازخوانی و تحلیل جنایات آمریکا درایران و جهان

با محور های زیر:
جنایات آمریکا دررابطه با کودکان
جنایات امریکا در قتل و کشتار های دسته جمعی
جنایات آمریکا در حمایت از گروه های تروریسیتی
جنایات آمریکا در رابطه با مداخله در دیگر کشورها
بازخوانی و تحلیل شکست های سیاست های آمریکا در منطقه

برای حمایت از این موج سایبری ضمن باز نشر این مطلب، مطالب خود را در قالب مقاله، خبر، یادداشت، عکس، طنز، شعر، داستان، پوستر، کلیپ صوتی و تصویری و... در قسمت نظرات این مطلب در سایت "همه با هم" ارسال نمائید.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان