آخرین اخبار

21. تير 1395 - 23:50   |   کد مطلب: 23508
باشگاه وبلاگنویسان خراسان رضوی منتشر کرد:
مچ اندازی های سیاسی، بلای جان معضلات اجتماعی!
.درحال حاضر عده زیادی خودرا متولی پیگیری بحث فیشهای حقوقی میدانند ولی اکثر آنها نه به دنبال پیگیری امر رهبری هستند و نه حمایت از ارزشهای صدمه دیده اجتماعی و صرفا بدنبال انداختن توپ در زمین حریف و مقصر جلوه دادن طرف مقابل و تبرئه خود هستند.

به گزارش رودآور به نقل از حرف تو مقام معظم رهبری : موضوع حقوق‌های نجومی، در واقع هجوم به ارزشهاست.

...درحال حاضر عده زیادی خودرا متولی پیگیری بحث فیشهای حقوقی میدانند ولی اکثر آنها نه به دنبال پیگیری امر رهبری هستند و نه حمایت از ارزشهای صدمه دیده اجتماعی و صرفا بدنبال انداختن توپ در زمین حریف و مقصر جلوه دادن طرف مقابل و تبرئه خود هستند.

درسالهای اخیر متاسفانه بروز برخی مسائل اجتماعی و سیاسی از قبیل معظلات فرهنگی،مفاسد اقتصادی،اختلاسهای بانکی،موسسات مالی غیرمجاز،فتنه واخیر بحثداغ فیشهای نجومی ،باعث ایجاد چالش برای نظام و انقلاب اسلامی شده و هزینه های داخلی و خارجی زیادی برای ما به جای گذاشته است.

رهبری معظم هم مکرر در مورد انها توضیح و هشدار داده اند که عدم برخورد و موضع گیری مناسب در هرمورد چه عواقبی بدنبال خواهدداشت ولی متاسفانه آن چه که به چشم می آید برخورد جناحی و سیاسی اکثر مسئولان با این گونه مسائل است که به دور از نگاه عمیق و کارشناسانه به تاثیرات سیاسی اجتماعی بروز این مسائل بر نظام اسلامی، صرفا بدنبال مچ اندازی و خاک کردن حریف خود هستند.

درحال حاضر عده زیادی خودرا متولی پیگیری بحث فیشهای حقوقی میدانند ولی اکثر آنها نه به دنبال پیگیری امر رهبری هستند و نه حمایت از ارزشهای صدمه دیده اجتماعی و صرفا بدنبال انداختن توپ در زمین حریف و مقصر جلوه دادن طرف مقابل و تبرئه خود هستند.

افتادن مسائلی از این قبیل در گیرودار بازیهای سیاسی احزاب و جناحها و افراد نه تنها کمکی به حل آن نخواهد کرد بلکه اصل قضیه را نیز بهفراموشی خواهد سپرد.

امید آن است مطالبه گری مردم از مسئولان مانع از مسکوت ماندن ویا برخورد جناحی با برخی مسائل شود.  انشا...                      حسینی

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان