آخرین اخبار

6. مرداد 1395 - 23:00   |   کد مطلب: 23846
وزیر ارشاد اخیرا در پاسخ به اعتراضات در مورد کنار گذاشتن نیروی انتظامی نظارت بر برگزاری کنسرت‌ها، گفته است که "نیروی انتظامی از نظر انتظامی و ترافیکی اگر مشکلی پیش آمد وارد عمل می‌شود.

به گزارش رودآور به نقل از وبلاگ  سرباز صفر ،

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران (با به طور مخفف ناجا) پلیس ایران است که در سال ۱۳۷۰ خورشیدی از ترکیب شدن شهربانی جمهوری اسلامی ایران و ژاندارمری جمهوری اسلامی ایران و نیز کمیته انقلاب اسلامی به وجود آمد و در حال حاضر به طور رسمی نیروی اصلی مسئول حفظ امنیت داخلی ایران است. وزیر ارشاد جمهوری اسلامی ایران، اخیرا اظهارات جالبی درمورد ناجا داشته است که سوژه امروز سرباز صفر قرار گرفته است.

وزیر ارشاد اخیرا در پاسخ به اعتراضات در مورد کنار گذاشتن نیروی انتظامی نظارت بر برگزاری کنسرت‌ها، گفته است که "نیروی انتظامی از نظر انتظامی و ترافیکی اگر مشکلی پیش آمد وارد عمل می‌شود."

 هنوز معلوم نیست که اظهارات علی جنتی جدی بود، شوخی یا کنایه و یا از سر باز کردن یک سوال. آیا او قصد داشت یادآوری کند که وظیفه نیروی انتظامی حل مشکل ترافیک است نه نظارت بر کنسرت؟

وزیر ارشاد که در روزهای اخیر چند بار تلویحا از آزادی استفاده از ماهواره در کشور دفاع کرده، توضیح نداده که قرار است با کنار گذاشتن نیروی انتظامی از نظارت بر کنسرت ها، چگونه از کیان هنر دفاع شود؟ مگر در سال های اخیر چند کنسرت با نظر نیروی انتظامی لغو شده است؟

نمونه ای از رقص و کشف حجاب در یکی از کنسرت ها در قزوین:

 

از طرفی، ناجا مگر به جز مقابله با بی فرهنگی هایی مانند رقص مختلط و کشف حجاب در حاشیه برخی کنسرت ها، کار دیگری انجام می داد که حالا کنار گذاشته شده است؟ آیا از نظر وزارت ارشاد، این اقدامات یعنی رقص مختلط و کشف حجاب بخشی از یک برنامه هنری فاخر محسوب می شود؟!

پا نوشت : فکر نمی‌کنم نیاز باشه درمورد آقای وزیر صحبت کنیم :)

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان