آخرین اخبار

24. مهر 1395 - 18:18   |   کد مطلب: 24550
بلاگ "وزنه سیاسی" نوشت:
عاشورا، مذاکره منطقی و استدلال!!!
در هیچ کجای عاشورا، مذاکره منطقی و استدلال دیده نمی شود، مگر منافقینی که بخواهند عاشورا را از رونق بیندازند تا تیر نفاق آقای فوکویاما بر بال سرخ عاشورای حسین ابن علی علیه السلام اصابت نماید.

به گزارش رودآور به نقل از "وزنه سیاسی

 به نام خدا و برای خدا

حاج حسن روحانی، برای رشد و توسعه کشور تنها به عنایت کدخدا(آمریکا) نگاه می کند و برای توجیه ان عمل ضدانقلابی خود آسمان و زمین را به هم می بافتد تا شاید بتواند وجه شیطان بزرگ را مقداری بزک نماید و لذا در زنجان  کربلا را محل مذاکره معرفی کرد و جدیداً هم د جلسه هیئت دولت پا را از این هم فراتر گذشته و می گوید: «عاشورا تنها جهاد، فداکاری و ایثار و عزت نفس نیست، عاشورا اخلاق و اعتدال و گذشت و سعه صدر هم هست. عاشورا، مذاکره منطقی و استدلال هم هست؟!

واقعاً باید برای فردی در لباس مقدس روحانیت و در جایگاه ریاست جمهوری نظام اسلامی متأسف بود، که از خونبارترین فاجعه تاریخ این برداشت نادرست و انحرافی را برای توجیه توافق ننگین برجام ارائه می دهد!

عاشورا صحنه دشمن شناسی و کفر ستیزی اسلام انقلابی است. عاشورا صحنه شور انگیز معرفت به اهل بیت علیه السلام است. عاشور مکتب شاهدان و شهیدانی است که بر گلدسته های آن رفیع اذان رشادت و شهادت سر داده و جان خود را نثار حضرت دوست کرده اند. در هیچ کجای عاشورا، مذاکره منطقی و استدلال دیده نمی شود، مگر منافقینی که بخواهند عاشورا را از رونق بیندازند تا تیر نفاق آقای فوکویاما بر بال سرخ عاشورای حسین ابن علی علیه السلام اصابت نماید. یحتمل، این مأموریت خطیر از طرف کدخدا، به حاج حسن روحانی واگذار شده باشد تا غرب متقابلاً دستمزد ایشان را در انتخابات 96 برای ماندن در قدرت جبران نماید؟!!!!

جریان لیبرالیسم هیچگاه اشاره نمی کند، که از کدام قسمت کربلا و عاشورا تفسیر ماکیاولی مذاکره منطفی و استدلال را بدست آورده؟ و معمولا از پاسخ به این پرسش فرار کرده، زیرا صحنه عاشورا مواجهه تمامیت جبهه حق در برابر تمامیت جبهه باطل است، یک طرف سخن قرآن و پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم است و در طرف دیگر، پستی، رذالت، خباثت، اهانت، تزویر و نفاق است و لذا منطق و استدلالی برای مذاکره بین حق و باطل وجود ندارد.

البته بر اساس تزویر معاویه و عمروعاص می شود جنگ را با کمک جریان نفاق درون جبهه حق، به نفع معاویه با دمیدن در شیپور حکمیت و مذاکره به پایان رساند! و امام علی را مجبور به پذیرش و خاتمه نبرد کرد و آنگاه علی علیه السلام را محترمانه از خلافت عزل نمود!

این منطق اسلام رحمانی و اعتدال جناب روحانی در مذاکره با کدخدا(آمریکا) است! و گر نه، امام حسین علیه السلام وقتی به توصیه خواهر گرامیش، عقیله بنی هاشم حضرت زینب سلام الله علیه در روز عاشورا به موعظه لشگریان یزید می پردازد، آنان با اهانت و جنجال آفرینی اجازه سخن به امام را نمی دهند! حال با این صحنه زشت، جناب روحانی پاسخ دهند؛ آیا در عاشورا منطقی برای مذاکره و استدلال وجود داشته است؟! اگر منطق انحرافی حاج حسن را بپذیرسم، دیگر جایی برای انتظار منجی عالم بشریت وجود نخواهد داشت!

مگر از حسین ابن علی علیه السلام در محاصره تمام عیار کربلا به غیر از تسلیم شدن و بیعت با یزید چیر دیگری می خواستند، که محل مذاکره و استدلال باشد؟! باید گفت؛ جناب روحانی هم برای تسلیم کشورمان به شیطان بزرگ، با ادبیات روز قصد تحمیل حکمیت به ملت و رهبری دارد و به همین خاطر به مذاکره با کدخدا اصرار می ورزد! لذا ملت باید بیدار و هوشیار باشند و اجازه ندهند که مدعی اسلام رحمانی و اسلام اعتدال، کشور و رهبر عزیر را به حکمیت دچار نمایند و آنگاه شاهد حضور استکبار جهانی در مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز کشورمان باشیم.

والسلام

انتهای پیام/

کلیدواژه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان