آخرین اخبار

24. مهر 1395 - 18:18   |   کد مطلب: 24551
اعتراضی به اعتراضات پیش دستانه روحانی در سفر به قزوین- جراید بنفش که از یارانه تبعیض آمیز، جوایز جشنواره های مطبوعاتی و حمایت های بی دریغ وزارت به اصطلاح فرهنگ شما برخوردارند، اگر برجام حقایق مفیدی داشت، چرا سکوت کرده اند

به گزارش رودآور؛ وبلاگ "انتظار" نوشت:

 

چند وقت پیش رئیس دولت راستگویان، پس از این که نتوانسته بود پس از تلاش های وافر و طولانی برای وارونه جلوه دادن واقعیات، خرابکاری های برجام را از نظر ملت بصیر ایران مخفی نگه دارد، عصبانی و دعوا گونه در جمع مردم قزوین فریاد زد که: صدا و سیما و جراید چرا حقایق برجام را نمی گویند؟!
از آن لحظه تا حالا، حرفی سر دلم گیر کرده که باید به ایشان بگویم؛

آقای حسن آقا!
اولاً: گیرم که صدا و سیما و همه ی جراید و رسانه ها بد و بی انصاف! اما در دولت فعلی، جراید بادنجان دور قاب چین بنفش که از یارانه های تبعیض آمیز، جوایز جشنواره های مطبوعاتی و حمایت های بی دریغ وزارت به اصطلاح فرهنگ شما برخوردارند، که به نسبت، بسیار بیشتر از دیگر جرایدند! اگر برجام حقایق مفیدی داشت، پس آنها چرا سکوت کرده اند که شما را عصبی کرده؟! آنهایی که به دفعات با بزرگنمایی ها و حتی جعل آمارها، وانمود به پیروزی مذاکرات داشته اند!

ثانیاً: شما ظاهراً جلو می روید که عقب نیفتید! چرا که این اعتراض ماست که چرا حقیقت برخی آسیب های جبران ناپذیر برجام و خطوط قرمز زیر پا گذاشته توسط آن گفته نمی شود؟!
بله آقای روحانی! چرا حقایق برجام را به مردم نمی گویید؟!                                                     

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان