آخرین اخبار

18. آبان 1395 - 23:50   |   کد مطلب: 25079
وبلاگ "دست نوشته های یک عاقد" نوشت:
آزادی بیان به سبک بلاگفا!+عاقد و bbc فارسی
سوال کردم:(فرمودید از کدام شبکه تماس می گیرید؟) جواب داد:(ازشبکه bbc فارسی) کمی تامل کردم و گفتم: (من با شما هیچ مصاحبه ای ندارم.خدا شر شما و سردمدارانتان را هم به خودتان برگرداند)

به گزارش رودآور به نقل از وبلاگ "دست نوشته های یک عاقد":

 

با این نابسامانی های بلاگقا انگار باید هجرت کرد از این محیط مجازی...!

به طرز وقیحانه ای مطلب ((عاقد و بی بی سی فارسی)) را از صفحه ی خصوصی عاقد حذف کرده اند.

زیر نویس: و این بود مطلب حذف شده:

مشغول گفتگو در جلسه ای دوستانه بودم که تلفنم زنگ خورد و خانمی که در سر و صدا به سختی صدایش را می شنیدم صحبت از مصاحبه تلویزیونی در شبکه ای کرد که باز هم نام شبکه را در هیاهوی جلسه نشنیدم.

از اتاق خارج و موضوع را دقیق جویا شدم:

 «حال شما خوبه؟ شماره شما رو از وبلاگتون برداشتم.من مطالب شما رو از وبلاگتون پیگیری می کنم. می خواستیم در یک برنامه که از شبکه تلویزیونی پخش میشه در مورد ازدواج های زیر سن قانونی از شما بپرسیم.آیا تا به حال مراجعه ای به شما شده که بخواهند ازدواج زیر سن قانونی کنند؟»

سوال کردم:((فرمودید از کدام شبکه تماس می گیرید؟))

جواب داد:((ازشبکه bbc فارسی))

کمی تامل کردم و بعضی حرفهایی را که می خواهم در زیر نویس بنوسم از ذهنم گذشت و خواستم به او بگویم اما از خیرش گذشتم و گفتم:

((من با شما هیچ مصاحبه ای ندارم.خدا شر شما و سردمدارانتان را هم به خودتان برگرداند))

زیرنویس:

 

قابل درک نیست یک ایرانی در بنگاه سخن پراکنی بریتانیا (British Broadcasting Corporation) چرا باید از این همه موضوع، دنبال آمار ازدواج های زیر 13 سال در ایران باشد. برنامه ای که احتمالا قرار است در فرایندی غیر مستقیم نقض حقوق زنان را از آن نتیجه بگیرند و جالب اینکه گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل(احمد شهید) با استناد به سخنان چندنفر و مصاحبه چند فرد مطلع یا بی اطلاع از این دست (که قرار بود یکیشان هم من باشم) ایران را به نقض حقوق زنان متهم می کند.

 

با مزه تر اینکه وزرای خارجه شان این روزها هر کدام با چند صد نفر تاجر صف بسته اند تا در قبال چپاول نفت و مواد اولیه ما، کالای لوکس و خودروی 2015 به ما غالب کنند و همانها در کنفرانس هایشان از فرهنگ ملت ایران! و سابقه تمدنی ما! تجلیل می کنند.

 

ما برای آنها وقتی سود داشته باشیم، متمدنیم و اگر منافعشان را تهدید کنیم برنامه پشت برنامه می گذارند تا ثابت کنند جامعه ایران عقب مانده و منحط است. عیاشی در سلوک آنان آزادی است و عفت، عقب ماندگی.

 

بنگاه سخن پراکنی انگلیس(( bbc کارناوال پرتاب گوجه فرنگی را در اسپانیا پوشش مستمر می دهد اما یک خبر تصویری از همایش 30 میلیونی شیعیان در عراق پخش نمی کند. در مورد روز عاشورا که مردم ایران همه دار و ندارشان را با هم در عزای حسین به اشتراک می گذارند تصاویری از چند افغانی که با تیغ خود را مجروح کرده اند پخش می شود. پیشرفت های علمی و تکنولوژیک ایران در حاشیه و زیرنویس مخابره می شود اما گفتگوهای خبری، عموما حول محور نابسامانی های اجتماعی و سیاسی کشور است.

 

اگر دختران ما امروز از تزیین خود در خیابانها لذت می برند و لذت پوشیدن ساپورت گوره خری را به لذت مادری ترجیح می دهند، اگر پسران ما جای مرد بودن لباس صورتی یقه لگنی تن کرده و کفش لنگه به لنگه می پوشند، اگر حیا و عفت که رکن خانواده است جای خود را به شهوت رانی مدرن در میهمانی های شبانه خانوادگی داده است، روباه پیر و شبکه های تلوزیونی و اجتماعی تحت الحمایه اش خوب به وظیفه شان عمل کرده اند؛ چه اینکه مگر می شود میلیاردها دلار هزینه صرف 120 شبکه فارسی زبان شود برای اوقات فراغت من و شما آن هم توسط انگلیس!

 

با محوریت انگلیس، افغانستان و بحرین از ایران جدا شده و سالها دو شاه پهلوی بی کفایت و عیاش بر ایران بزرگ حکمرانی می کنند، فرقه  بهاییت بسیاری از خانواده های ایرانی را به فساد می کشاند، رژیم جعلی اسرائیل اولین بار در سنای انگلیس مشروعیت می یابد، سلمان رشدی به پیامبر اسلام توهین می کند و در انگلیس پناه می گیرد، بیش از 200 هزار نفر از پاکترین جوانان ما در جبهه ها به شهادت می رسند چون انگلیس و همپیمانانش از صدام حمایت می کنند، خود را مهد تمدن می دانند و به انتخاباتی که 35 درصد مردمشان درآن مشارکت کرذه افتخار می کنند اما انتخابات 80 درصدی ملت ایران را به آشوب می کشند، دختر جوانی را قربانی سناریوی تقلب در انتخابات می کنند و دوست پسر آن دختر 24 ساعت بعد از واقعه در bbc علیه کشورش مصاحبه می کند

 

حالا هم وقتی می خواهد روابط سیاسی برقرار کند نخست وزیرش علنا به رئیس جمهور ایران بی احترامی می کند... و چه جانسوز است دختر ایرانی برای امرار معاش یا خودخبرنگارپنداری به دنبال طعمه بگردد برای تخریب چهره کشورش نزد هموطنانش و از قضا امروز با من تماس گرفته است!

 

ومن ترجیح می دهم یک عاقد سنتی باشم اما با خائنین به تاریخ و سرنوشت کشورم کلامی صحبت نکنم.

 

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان