آخرین اخبار

21. آبان 1393 - 23:27   |   کد مطلب: 16665
عدم توجه مسئولان تویسرکانی به درخواست های مردمی/
ناهم سطح بودن پیاده رو و کوچه بازهم حادثه آفرید
شهروندان تویسرکانی واقع در شهرک فرهنگیان از عدم توجه مسئولان این شهرستان به مناسب سازی معابر گله مندند.

به گزارش خبرنگار رودآور در 40 روز گذشته در ابتدای کوچه شهید ناصر سوری واقع در شهرک فرهنگیان سه خودرو به دلیل ناهم سطح بودن پیاده رو و کوچه از ارتفاعی در حدود دو متر سقوط کردند.

به همین دلیل شهروندان تویسرکانی برای رساندن حرف هایشان به گوش مسئولان با خبرنگار رودآور تماس گرفتند.

 آقای کزازی یکی از شهروندانی که خود قربانی نامناسب بودن این کوچه شده است، می گوید: ماه گذشته من و همسرم یک روز بعد از مراسم عروسی با خودرویمان از این کوچه عبور می کردیم که متأسفانه به علت نامناسب بودن پیچ و ارتفاع در حدود دو متری کوچه وپیاده رو حتی با رعایت نکات ایمنی از این ارتفاع سقوط کردیم و خودرو مان کاملا واژگون شد.

 وی ادامه می دهد: با وجود درخواست مکرر مردم تاکنون اقدامی از سوی مسئولان ذی ربط  صورت نگرفته است و به نظر می رسد با این اوضاع چاره نیست مگر آنکه مردم خود کوچه را به گونه ای به صورت کامل از یک طرف مسدود کنند.

 آقای نانکلی که یکی دیگر از شهروندان تویسرکان است که صاحب مغازه ای در چند قدمی همین کوچه است، نیز اظهار کرد: این کوچه شبیه دره ای کوچک است که مشکلات بسیاری به وجود آورده و ما هرزچندگاهی خودورویی را  می بینیم که از آن سقوط کرده و واژگون شده و منجر به مصدوم شدن و خسارت دیدن سرنیشنان آن شده است.

 وی می افزاید: این وضعیت متأسفانه برای کودکان نیز خطر آفرین است و به علت نبود نرده یا چیزی شبیه گاردریل مناسب احتمال افتادن کودکان وجود دارد، مضاف بر اینکه به فصل سرما نیز نزدیک می شویم و بارش برف به طور قطع مشکلات عبور و مرور شهروندان را سخت تر می کند.

 خانم اسماعیلی نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور با تأکید بر اینکه علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد، می گوید: ما بارها از مسئولان تقاضا کردیم که چاره ای بیاندیشند، آیا اگر همان واژگونی خودور در چند روز پیش خدایی ناکرده منجر به فوت فردی می شد آنان را به فکر چاره ای می انداخت؟

 وی افزود: آیا مسئولان باید منتظر حادثه ای جبران ناپذیر باشند تا دست به کار شوند آن زمان دیگر چه فایده دارد می شود نوش دارو پس از مرگ سهراب!

خانم ناکلی ادامه داد: ضرورت دارد که مسئولان نسبت به رفع این گونه مشکلات در سطح شهر تویسرکان هرچه سریعتر اقدام کنند تا از تحمل خسارت و مشکلات دیگر به شهروندان جلوگیری کنند.

 یکی از همسایه ها نیز گفت: متأسفانه ما هر روز از اینکه در این مکان حادثه ای رخ دهد وحشت داریم و و اینکه می ترسیم روزی برسد که یکی از این خودروها به دیوار خانه ما برخورد کند، آیا مسئولان نمی خواهند فکری ببه حال ما و برای رفع این همه دلواپسی ودلهره داشته باشند.

 رودآور امیدوار است مسئولان ذی ربط سخنان شهروندان فهیم تویسرکان را شنیده و فکر چاره ای برای رفع مشکل آنان بیاندیشند.

فاطمه زنگنه.

 

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان