آخرین اخبار

2. آذر 1393 - 20:52   |   کد مطلب: 16826
بر اثر سرما پیرزن پلاستیک نشین تویسرکانی که بیش از دو سال است در حائلی از پلاستیک در پارکینگی زندگی می کند کلیه اش را از دست داد.

به گزارش خبرنگار رودآور، خرداد ماه امسال بود که خبری با عنوان "بدهی های خانواده ای در تویسرکان آنان را پلاستیک نشین کرد " در سایت خبری تحلیلی رودآور منتشر شد.

خبری با این مضمون که بانک بیش از 11 ماه  و اکنون بیش از 16 ماه است که به علت موقعه بانکی، خانواده ای در تویسرکان را بی خانمان کرد و آنان مجبور به پلاستیک نشینی شدند.

در خبر آمده بود؛ گل بانو خانم 75 ساله، با دو دختر خود در پارکینگ منزلی در حصار پلاستیک ها زندگی می کند. آنان سرمای زمستان سال گذشته و گرمای طاقت فرسای امسال را پشت سر گذاشتند، سال گذشته از انشعابی از گاز که در پارکینگ بود برای گرمای خود استفاده می کردند و اما امسال بانک آن گاز را هم قطع کرده ناگفته ناماند این کار توسط بانک قانونی بوده است. اما گل بانو خانم می گوید: انسانیت، مروت و مردانگی  کجا رفته؟!!!!

هفته گذشته کلیه های گل بانو خانم بر اثر سرما عفونت می کند و به همین دلیل یکی از کلیه هایش را از دست می دهد و در حال حاضر پس از دو روز در ICU بودن به بخش منتقل شده است.

دختران گل بانو خانم نگران اوضاع جسمی مادرشان هستند چرا که نمی دانند اگر مرخص شود چگونه دوباره او را به خانه که نه! به آن پارکینگ سرد و نمناک بیاورند، آنان می گویند: نمی دانیم مادر مریضمان را به کجا ببریم تا سرما آن را از اذیت نکند.

به گزارش رودآور این خانواده در فضای 12 متری پارکینگ که یک طرف آن به درب پارکینگ و طرف دیگر آن به سمت حیاط آپارتمان است، در تابستان وقتی که آفتاب به پلاستیک ها میزند بینهایت گرم و طاقت فرسا می شود و در زمستان، سوز و سرما با گذر از روزنه های پلاستیک محل زندگیشان را سرد می کند بماند که برای یک حمام رفتن باید مکافات بسیار بکشند چرا که حمامی در کار نیست.

 هنوز چشمان پر از اشک گل بانو خانم در خاطرمن هست چشمانی که نه برای خود بلکه برای آینده دخترانش به آرامی می گریست و کسی نمی دید.

زندگی پست و بلندی های بسیار دارد، روزی یکی به زمین می خورد و روزی دیگری. اینجاست که نقش ما معلوم می شود. مگر نه این است که همه ما وسیله هستیم ، امید است که خیر یا خیرینی و یا دستگاه حمایتی بتوانند با کمک های خود به این خانواده پلاستیک نشین کمکی برسانند.

IMG_1560 IMG_1566IMG_1556

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان