آخرین اخبار

26. آذر 1393 - 11:37   |   کد مطلب: 17060
حواشی خواندنی از حضور رئیس دفتر رئیس جمهور در تویسرکان:
از تأخیر یک ساعته شروع شورای اداری استان تا نخواندن سرود جمهوری اسلامی
غافلگیر شدن مهمانان با بارش باران و برف، تأخیر یک ساعته شروع جلسه شورای اداری، اجرا نشدن سرود جمهوری اسلامی ایران و اعمال تدابیر شدید برای گرفتن مصاحبه خبرنگاران از رئیس دفتر رئیس جمهور از حواشی خواندنی جلسه شورای اداری استان در تویسرکان بود.
به گزارش خبرنگار رودآور شورای اداری استان همدان در تویسرکان در حالی برگزار شد که حواشی جانبی ویژه ای پیش روی داشت از جمله:

ــ بارش باران و برف مهمانان و مدیران ارشد استانی را غافلگیر کرد، گرچه شنیده شد برخی از مسئولان از جمله رئیس دفتر رئیس جمهور شب گذشته در تویسرکان بوده اند، اما جلسه با تأخیری یک ساعته شروع شد.

ــ بنا بر اعلام قبلی برگزارکنندگان مراسم، جلسه شورای اداری استان قرار بود رأس ساعت هشت و نیم صبح برگزار شود که این جلسه با تأخیر یک ساعته و در ساعت نه و نیم برگزار شد.عکس ذیل نشان می دهد که با وجود آنکه ساعت 9 و 15 دقیقه است صندلی های اصلی خالی از مسئولان ارشد است.

ــ اجرا نشدن سرود جمهوری اسلامی ایران از دیگر حواشی این مراسم بود که تعجب عده ای از مدعوین را بر انگیخت.

ــ کمبود فضای فیزیکی و صندلی برای نشستن مسئولان و  مهمانان هم از دیگر حواشی این جلسه بود به طوری که برخی از مسئولان و عوامل اجرایی ساعاتی را ایستاده در جلسه حضور داشتند.

ــ در این جلسه فرمانداران و مسئولان ارشد استان نیز حضور داشتند که برخی از مسئولان با توجه به شرایط نامناسب آب و هوایی به موقع رسیدند و برخی دیگر ساعت 10 و 30 دقیقه!!!

ــ بیان خواسته های یک روحانی تویسرکانی که پدر دو شهید بود و تقاضای وی از استاندار و دیگر مسئولان برای رسیدگی به مشکلات شهرستان از دیگر حواشی این مراسم بود که چند دقیقه ای به آن اختصاص داده شد!

ــ تدابیر شدید برای جلوگیری از مصاحبه خبرنگاران برای انجام مصاحبه که البته گفته شد به علت کمبود وقت است. سایر خبرنگاران استان تنها در یک فرصت کوتاه آن هم در شرایطی که اجازه سوال پرسیدن تنها به واحد مرکزی خبر و نماینده صدا و سیمای استان داده شد موفق به گرفتن مصاحبه شدند.

ــ و در آخر اینکه لبخند تنها پاسخ رئیس دفتر رئیس جمهور به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه پاسخ دولت به نامه سردار جعفری در راستای بهره مندی دولت از ظرفیت بسیجیان در حوزه اقتصاد مقاومتی بود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان