آخرین اخبار

29. دى 1393 - 8:36   |   کد مطلب: 17307
مردم همیشه در صحنه تویسرکان در اعتراضی گسترده توهین به مقدسات اسلامی و هتک حرمت هفته نامه فرانسوی به ساحت مقدس رسول الله(ص) را محکوم و با احساسات جریحه دار شده امت اسلامی ابراز همدردی کردند.

به گزارش خبرنگار رودآور، در پی اسائه ادبی نشریه هتاک فرانسوی به ساحت پاک پیامبر اعظم(ص) مردم و گروه های مختلف تویسرکانی ها اعتراضات خود نسبت به این اقدام مزبوحانه را اعلام کردند.

اسلام هرگونه توهین به ادیان الهی و پیامبران عظیم الشان در پیشگاه خدای متعال و مردم جهان مردود و عملی مطرود می شمارد.

پیامبر اکرم (ص) برای همه جهانیان ، پیامبر رحمت هستند و این اختصاص به مسلمانان ندارد ، جایگاه ویژه حضرتش در میان ادیان الهی و پیروان آن ادیان چیزی نیست که بتوان آن را انکار کرد.

بسیاری از مذاهب، بزرگان، عالمان، محققان و فلاسفه جهان می گویند: اگر کسی زندگی و شخصیت پیامبر بزرگ را مطالعه کند بی تردید ایشان را تکریم می کند.

در پشت پرده اهانت به حضرت رسول اکرم (ص) دلایل گوناگونی وجود دارد که دشمنان اسلام برای دست یافتن به این اهداف دست به هرگونه هتک حرمتی می زنند که از جمله این دلایل می توان به مبارزه با موج اسلام گرایی، ایجاد تفرقه میان مسلمانان و مسیحیان و اندازه گیری میزان حساسیت مسلمانان اشاره کرد.

هیچ مذهبی توهین به پیامبران را جایز نمی داند

خانم سلیمان زاده مدیر مدرسه مرضیه تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور در این باره می گوید: از نظر دین مبین اسلام همه پیامبران ساحت مقدسی دارند و هیچ مذهبی توهین به پیامبران را جایز نمی داند.

وی با بیان اینکه دین اسلام کاملترین ادیان است و هر کسی با کوچکترین تحقیق متوجه آن می شود و به همین دلیل فطرت پاک انسانی را به سوی خود جذب می کند، افزود: دشمنان اسلام از موج اسلام گرایی در غرب به وحشت افتاده اند، آنان ترس از گسترش و عالم گیر شدن اسلام دارند.

خانم سلیمان زاده ادامه داد:  به همین دلیل وقیحانه دست به چنین اقدامات توهین آمیزی می زنند و در حقیقت این اقدامات نوعی مبارزه با موج اسلامی گرایی در دنیای غرب است.

خانم محدث یک کارمند نیز با جملات قصار پاسخگوی خبرنگار ما شد و گفت: چراغی را که ایزد بر فروزد / اگر ابله فوت کند ریشش بسوزد و باید بگویم آب دریا با پوزه سگ نجس نمی شود.

اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی نشأت گرفته از نادانی آنان است

آقای تشکینی یکی از هنرمندان تویسرکانی نیز اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی را نشأت گرفته از نادانی آنان دانست و به خبرنگار رودآور می گوید: جهل ریشه تمام بدبختی ها و مشکلات بشر است و ای کاش آنان تنها ان نادان بودند، دشمنان اسلام جاهلانی هستند که خود را هم به خواب زده اند.

تکرار اهانت ها به اسلام ثابت می کند تیر دشمن به سنگ خورده است

خانم گماریان یکی از همشهریان تویسرکانی نیز گفت: غربی ها هیچ گاه نمی توانند به اهداف شوم خود دست یابند و در واقع تکرار این اهانت ها و توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) به خوبی نشان می دهد آنان به اهداف خود نرسیده اند.

وی با تأکید بر اینکه اگر دشمنان اسلام به هدفشان رسیده بودند این کار ابلهانه را تکرار نمی کردند، افزود: آنان هر بار بیشتر متوجه می شوند که تیرشان به سنگ خورده است چرا که خداوند، مکر دشمنان اسلام را به خودشان باز می گرداند.

دشمنان اسلام از درک رحمه للعالمین عاجزند

علی و آرش دانش آموزان پایه پنجم و ششم ابتدایی هستند آنان نیز توهین به پیامبر مهربانی ها را محکوم کردند و گفتند: در قرآن از پیامبر اعظم(ض) با عنوان رحمه للعالمین یاد شده است یعنی رحمت برای تمام عالم و دشمنان اسلام این رحمت را درک نمی کنند و گرنه چنین اقدامی انجام نمی دادند.

این دانش آموز با بیان اینکه دشمنان اسلام چگونه به می توانند به نبی مکرم اسلام(ص) بی احترامی کنند، افزود: ما با این سن و سال می دانیم که پیامبری که برای عالمیان رحمت است مختص مسلمانان نیست چرا که می دانیم راه پیامبر(ص)، نجات دهنده بشریت است.

نشریه فرانسوی با انتشار کاریکاتور موهین حقارت خود را تخیله کرد

آقای سوری یک کارمند تویسرکانی نیز به خبرنگار رودآور گفت: این اهانت ها به ساحت قدسی پیامبر اکرم(ص) ناشی از حقارت دشمنان اسلام است.

وی با بیان اینکه یکی از اساسی ترین بناهای اسلام احترام به دیگران است، افزود: دین مبین اسلام، دین ارزشها است و بر این نکته تأکید می کند که باید به دیگران احترام گذاشت، در دین اسلام اجازه توهین و تحقیر داده نشده است و این نشان می دهد، مبعوث شدن نبی مکرم اسلام(ص) تنها و تنها برای کمال بشریت است.

اهانت به ساحت نبوی از سوی آزادگان جهان قابل پذیرش نیست

خانم کولیوند از فعالان عرصه خبر تویسرکان نیز در گفت و گویی با بیان اینکه محمد(ص) پیام آور صلح و مهربانی است، اظهار کرد: ایشان مبعوث شدند تا بشریت در جهل و نادانی نماند و حضرت محمد(ص)، تنها پیامبر مسلمین نیست و اهانت به ایشان اهانت به خالق هستی است.

وی می افزاید: هیچ انسانی چه، مسلمان چه مسیحی و چه یهودی اهانت معلمی که مبعوث شده تا بشر گمراه نشود را نمی پذیرد.

مسئولان باید با روزنامه ایرانی حامی نشریه فرانسوی برخورد کنند

خانم مالمیر نیز گفت: متأسفانه در خبرها می خوانیم که روزنامه ای در کشورمان وقیحانه با رفتارها و اقدامات هتکان فرانسوی همسوشده اند.

وی تأکید کرد: ما انتظار داریم با این حامیان بی منطق برخورد قانونی و جدی صورت گیرد.

حفظ رژیم اشغالگر قدس هدف هتاکان به پیامبر مهربانی هاست

آقای سوری نیز در گفت با خبرنگار رودآور با اشاره به اینکه این هتک حرمت به طور قطع به پشتوانه آمریکا و صهیونیست است، گفت: به نظر من پشت پرده این نقشه های خبیثانه جداسازی مذاهب الهی است  تا صهیونیست جهانی حفظ شود چرا که اتحاد مسیحیان و مسلمانان صهیونیست را نابود می کند.

وی با بیان اینکه اینان اولین باری نیست توهین می کنند، ادامه داد: کسانی که به اهانت می پردازند خدا مکرشان را به خودشان باز می گرداند.

آقای سوری هدف دیگر هتاکان به ساحت نبوی را وارونه جلوه دادن حقیقت اسلام عنوان کرد و افزود: رسانه های غربی به ویژه رسانه های وابسته به صهیونیست ها تهاجم تبلیغاتی گسترده ای را برای ترسیم یک چهره خشن از اسلام آغاز کردند و هدف آنها تروریسم جلوه دادن اسلام در راستای تفرقه اندازی بین مسلمانان و مسیحیان است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان