آخرین اخبار

4. بهمن 1393 - 17:30   |   کد مطلب: 17347
سایت خبری تحلیلی رودآور بنا دارد اخبار کوتاه مربوط به شهرستان تویسرکان را هر هفته عصر روزهای شنبه و سه شنبه در قالب یک بسته خبری برای خوانندگان محترم رودآور منتشر کند.

به گزارش  خبرنگار رودآور ؛ طی حکمی از سوی همتی مدیر کل منابع طبیعی استان محمد باقر دباغي به عنوان سرپرست جديد تويسرکان معرفی و از زحمات جلال عبدالملکي رئيس سابق اداره منابع طبيعي تجلیل بعمل آمد.

وقف جدید؛

به تازگی یک واحد آپارتمان نوساز به مساحت80 متر مربع به ارزش 150 ملییون تومان توسط خانم امینی فر در راستای ترویج، نشر و آموزش قرآن مجید، رسیدگی به امور ایتام، برگزاری مجالس روضه ائه اطهار(ع) در دفترخانه ثبت و وقف شد.

دو عملیات امداد و نجات در 24 ساعت

* یکی از امدادگران تویسرکان به نام محسن زنگنه با انجام مانور هیاملیخ جان یک تویسرکانی را نجات داد.این امدادگر با انجام این مانور پیش از رسیدن اورژانس از خفگی یک شهروند تویسرکانی جلوگیری کرد.

ـ یکی از همشهریان تویسرکانی که به تازگی دیسک کمر همسرش مورد عمل جراحی قرار گرفته بود از اعضای جمعیت هلال احمر تویسرکان خواست تا وی را در انتقال همسر خود به طبقه سوم آپارتمانش یاری رسانند.

امدادگران تویسرکانی از جمله سهراب اسدی، محسن زنگنه و احسان خانمیرزایی به درخواست این شهروند جواب مثبت دادند و با استفاده از اصول حمل تخصصی بیمار به وی یاری رساندند.

* محسن زنگنه و سهراب اسدی هر دو از دانشجویان امداد و سوانح دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر هستند.
 

اخبار کوتاه ورزشی؛

1)      اعزام به مسابقات تکواندو قهرمانی خردسالان استان که در تاریخ 03/11/93 در همدان برگزار و در پایان ضمن کسب مقام سوم مشترک تیمی نتایج نتایج انفرادی بشرح ذیل  کسب شد :

مقام دوم : قاسم بیات – محمدمهدی قلخانباز – اشکان مومیوند

مقام سوم : امین سوری – علی محسنی پور – ابوالفضل درویش قنبر

2)     اعزام تیم بدنسازی و پرورش اندام به مسابقات مچ اندازی انتخابی استان که در تاریخ 03/11/93 در همدان برگزار و ضمن کسب مقام دوم تیمی نتایج انفرادی بشرح ذیل کسب شد:

نفرات اول : غلامرضا عبدالمالکی– محمد طیب پور– حامد اصفهانی– حسین علیزاده– عسگر رحمتی– علیرضا محمدی– خیر ا... موسیوند– جواد رحمتی– علی آقابابائی(مچ چپ)– علی آقابابائی (مچ راست)

نفرات دوم : میثم ترکاشوند– محمد آقابابائی– محمدرضا عبدالمالکی– فرهاد موسیوند– حسین جلیلوند– سعید محمدی آرا– محمدرضا بیاتی– صالح زین العابدینی

نفرات سوم : حمید محمد قلیئی– علی مالمیر

3)    اعزام به مسابقات سه جانبه کشتی آزاد که در تاریخ 03/11/93 به میزبانی شهرستان ازنا در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار و در پایان نتایج ذیل کسب شد :

تویسرکان : اول                 ازنا : دوم                        بروجرد : سوم

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان