آخرین اخبار

19. بهمن 1393 - 1:58   |   کد مطلب: 17488
در آستانه 22بهمن ماه، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و برملا شدن چهره ظالمانه آمریکا برای جهانیان، برخی مسئولان تویسرکانی در اقدامی تأمل برانگیز دستوری مبنی بر جمع آوری بنر صداقت آمریکایی در تویسرکان دادند.

به گزارش خبرنگار رودآور، در آستانه یوم الله 22 بهمن ماه؛ سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بنری با عنوان صداقت آمریکایی در میدان شهید فرشید هرمزی تویسرکان نصب شده است.

در این بنر که مجموعه ای از بنرهای «صداقت آمریکایی» است، یک دیپلمات ایرانی و آمریکایی در حالی که بر سر میز مذاکره حاضر شده اند، نشان داده شده که طرف آمریکایی در آن لباس نظامی به تن کرده و زیر آن نوشته شده است: «صداقت آمریکایی».
و تصویر دیگر، یک دیپلمات آمریکایی را به تصویر می کشد که لباس رسمی پوشیده است در حالی که زیر میز مذاکرات این دیپلمات شلوار نظامی به تن کرده و یک اسلحه را به سمت نماینده ایران نشانه رفته است.
این بنرها به دنبال نشان دادن این موضوع است که هدف حقیقی مذاکره آمریکا با ایران تقابل با ایران و نه پیدا کردن یک راه حل دیپلماسی در قبال برنامه هسته ای ایران است.

جوانان نسل و چهارم انقلاب پرده از صداقت آمریکایی برداشته اند

روزی امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، پرده از اسلام آمریکایی برداشتند و امروز جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب پرده از صداقت آمریکایی برداشته اند که در اصل برملا کردن دروغ های آمریکائیان و حرف های ضد و نقیض آن ها درباره مسائل جهانی به ویژه انرژی صلح آمیز هسته ای ایران و حقوق بشر است.

هنوز حافظه ملت جنایات آمریکا را فراموش نکرده است

بی تردیده هنوز حافظه تاریخی ملت با وجود سیاه نمایی های برخی عناصر داخلی خائن و توطئه های شوم دشمنان خارجی به ویژه آمریکا و اسرائیل پاک نشده است.

آیا یک ایرانی عاقل و بصیر می تواند بگوید که جنایات آمریکا در ایران را به باد فراموشی سپرده است؟! ردپای دخالت ها و جنایت های آشکار آمریکا را می توان از کودتای 28 مرداد سال 32 بر علیه مصدق، ماجرای طوفان طبس، تحریک و کمک های نظامی و امینتی به رژیم بعث عراق برای حمله به ایران، ترور دانشمندان هسته ای تا حمایت آمریکا از گروهک منافقین، حمله موشکی به هواپیمای مسافربری ایران و تحریم های سنگین اقتصادی  علیه کشورمان به وضوح مشاهده کرد.

اقدام تأمل برانگیز مسئولان تویسرکانی در آستانه 22بهمن/دستور به جمع آوری بنرهای صداقت آمریکایی!!!

و حال نوجوانان و جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب بنرهایی با عنوان «صداقت آمریکایی» را در تویسرکان نصب کرده اند و گویا به مذاق برخی مسئولان تویسرکانی خوش نیامده است و دستور به جمع آوری این بنر داده اند! با این وجود تاکنون بنر مورد نظر همچنان در میدان شهید فرشید هرمزی این شهر باقی مانده است.

بهره گرفتن از تمامی ابزارها برای ایستادگی در مقابل هجوم همه جانبه دشمن یک ضرورت است

حجت الاسلام ابوالفضل بهرامی مدیر حوزه علمیه برداران تویسرکان در تأیید حرکت این جوانان به نصب بنر صداقت آمریکایی در تویسرکان، گفت: دشمنان ایران اسلامی در مبارزه با ملت ما از تمامی ابزارهای قدرت؛ از سیاسی، فرهنگی و هنری گرفته تا تاریخی و آرمانی، شعر، کاریکاتور و انیمیشن برای به زانو درآوردن اراده مردم ایران استفاده می کنند، حال چرا ما نباید استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان از تمامی حربه های خود استفاده می کند ما نیز نباید فقط به دادن شعارها درخیابان ها اکتفا کنیم، بلکه باید در تمامی عرصه ها وارد شده و حتی با بهره مندی از کاریکاتور، شعر، طنز، نقاشی و انیمیشن در مقابل هجوم آنان ایستادگی کنیم.

مدیر حوزه علمیه برداران تویسرکان افزود: گرچه شاید نقدی جزیی بر برخی تصاویر باشد اما مسیر، مسیر تأیید شده ای است و بنابراین اصل قضیه را من تأیید می کنم.

بنرهای «صداقت آمریکایی» ماهیت دروغگو بودن آمریکا را نشان می دهد

آقای حسینی یک جوان تویسرکانی نیز درباره این بنر در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: این بنر به زیبایی دروغگویی آمریکا را نشان می دهد چرا که آنان صداقتی در گفتار و عمل خود ندارند و هر روز به بهانه ای حرفشان را تغییر می دهند.

به آمریکا نباید اعتماد کرد

آقای محمدظاهری از دیگر شهروندان تویسرکانی نیز اظهار کرد: آمریکا هیچ گاه قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود و بنرها تأکید بر این دارند که با آن همه ظلم و ستمی که آمریکا بر ملت ما روا داشته است نباید به آمریکا اعتماد کرد.

انرژی هسته ای بهانه ای برای ماجراجویی های آمریکا در راستای ضربه زدن به اسلام است

آقای لشینی نیز گفت: آمریکا با صلاح و تهدید جلو می آید و ایرانی ها با صداقت، تفکر و منطق.

آفای عبدالمالکی از دوستان آقای لشینی عنوان کرد: آمریکا در ظاهر رابطه ای دوستانه برقرار می کند ولی در حقیقت به دنبال ضربه زدن به ملت ما است.

آقای زاهدی نیز در تکمیل و تأیید سخن دوست خود ابراز کرد: مسئله انرژی هسته ای ایران برای آمریکا بهانه ای در راستای ماجراجویی ها، قدرت طلبی و ضربه زدن به اسلامیت ایران است، آنان اسلامیت ما را تحمل نمی کنند و از این رو هر روز با نقشه ای شوم به فکر ضربه زدن به ملت ما هستند.

 آمریکا؛ کاسه ای داغ تر از آش برای ایرانیان

خانم سوری نیز گفت: هر انسان عاقلی با اندک تحقیقی متوجه خباثت آمریکا نسبت به ملت ما می شود، آمریکائیان در رفتار با ملت ما صداقتی ندارند.

وی تصریح کرد: اگر کوچکتری صداقتی در وجود آمریکا بود، آن همه ترور ها را رهبری و هدایت نمی کردند و با دخالت های خود در امور داخلی ایران، به قول معروف کاسه داغتر از آش برای ملت ما نمی شدند و خون های جوانان ما را به زمین نمی ریختند.

صداقت آمریکایی یا همان تأمین منافع آمریکا

آقای جلیلوند نیز در گفت و گویی ابراز کرد: تصاویر «صداقت آمریکایی» خود گویای تمام واقعیت آمریکا است، اینکه آنان در ظاهر تنها عوام فریبی می کنند و اما در باطل دست از دشمنی خود علیه مردم ما بر نمی دارند.

وی افزود: آنان به دنبال تأمین منافع خود هستند و از این رو از هر حربه ای برای ضربه زدن به ما استفاده می کنند و خوشبختانه تاکنون با عنایت خدا نقشه های شوم آنان نقش بر آب شده است.

راهپیمایی های ما، گزینه های روی میز ما است

آقای نانکلی جوان تویسرکانی نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور، عنوان کرد: استکبارستیزی از اصول اولیه و شعائر یک نظام اسلامی است و در اتقلاب اسلامی این اصل غیرقابل انکار است.

وی افزود: حال آمریکا و هم پیمانانش با ادبیات مضحک خود بگویند "همه گزینه ها روی میز است"، مهم نیست، بگویند، چراکه گزینه روی میز ملت ما راهپیمایی های استکبارستیزانه به ویژه در 22 بهمن است.

نصب بنرهای «صداقت آمریکایی» عملی شایسته در شناساندن توطئه های آمریکا به جامعه

آقای الوندی نیز با تأکید بر اینکه ملت ما ملت فهمیده ای است، گفت: نصب این بنرها برای آگاهی بخشی بیشتر به جامعه مؤثر است و شناخت مردم از دشمنی های آمریکا را بیش از پیش بالا می برد.

مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ تهدیدها و یاوه گویی های آمریکا را می دهند

خانم زنگنه نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: ملت ایران اسلامی بر خلاف آمریکا که در ظاهر یک رنگ و در باطل هزاران رنگ است،  ملتی بسیار فهمیده ای هستند و خود می دانند که چگونه پاسخ دندان شکنی به استکبار و به ویژه آمریکا دهند.

وی افزود: مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه به عنوان یک روز ملی و ارزشمند، پاسخ تمامی تهدیدها و تحریم های دشمنان را می دهد، چرا که ایرانی ها بارها به اثبات رسانده اند که زیر بار ظلم نرفته و نمی روند.

نظر شما خوانندگان عزیز و محترم رودآور درباره بنرهای صداقت آمریکایی چیست؟ ما بی صبرانه منتظر ارسال نظرهای زیبای شما هستیم.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان