آخرین اخبار

2. اسفند 1393 - 9:28   |   کد مطلب: 17575
جشنواره جابربن حیان با هدف شناساندن استعدادها و توانمندی دانش آموزان مقطع ابتدایی تویسرکان افتتاح شد.

به گزارش رودآور، «محمد توکلی» مدیر پژوهش سرای دانش آموزی تویسرکان در آیین افتتاح جشنواره جابربن حیان در این شهرستان، گفت: امروز پنجمین دوره جشنواره جابر حیان با 700 دانش آموز برتر پژوهنده شهری و روستایی مدارس پایه ابتدایی شهرستان آغاز شد.

وی اظهار کرد: این جشنواره برای پایه اول در حوزه جمع آوری، در پایه دوم برای ساخت مدل های آموزشی، برای کلاس سومی ها در طرح های تحقیقاتی و برای پایه های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب در طرح نمایشی، پروژه آزمایش و طراحی ساخت برگزار می شود.

مدیر پژوهش سرای دانش آموزی تویسرکان به افتخارات دانش آموزان تویسرکانی در سال جاری در کسب عنوان دومی کشور جشنواره نانو و رتبه های برتر در جشنواره خوارزمی اشاره کرد و افزود: برپایی چنین نمایشگاه هایی در مدارس ابتدایی علاوه بر مزیت های علمی در ایجاد خودباوری و برانگیختن اعتماد به نفس در دانش آموزان می تواند نقشی اساسی ایفا کند.

توکلی ابراز کرد: اگر امروز دانش آموزان و جوانان این مرز بوم در رشته های علمی، هنری، مذهبی و فرهنگی در جهان می درخشند و نام ایران را مطرح می کنند، پشت آن تلاش های معلمانی نهفته است که بدون ادعا و با کمترین امکانات این جوانان را تربیت کرده و پرورش دادند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان