آخرین اخبار

31. فروردين 1394 - 22:16   |   کد مطلب: 18040
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان:
توانایی، پیشرفت و توسعه در گرو اندیشه خوب همراه با عمل است
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان گفت: توانایی، پیشرفت و توسعه در گرو اندیشه خوب همراه با عمل است.

به گزارش رودآور، «حسین بهرامی نوید» در جشن ستارگان پژوهنده تویسرکانی با عنوان همایش تجلیل از برگزیدگان طرح جشنواره جابربن حیان این شهرستان، گفت: امروز جامعه باید به سمت عملیاتی کردن دانش و علم در راستای توسعه قدم بردارد.

وی با بیان اینکه جشنواره جابربن حیان زمینه را برای آماده سازی ذهن های خلاقانه دانش آموزان در راستای عملیاتی کردن طرح های بزرگ در آینده و آموختن بهتر فراهم می سازد، اظهار کرد: گاهی یک اندیشه خوب کشوری را نجات می دهد به شرط آن که همراه با یک برنامه ریزی مناسب باشد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان در توصیه به دانش آموزان افزود: دانش آموزان باید تلاش را سرلوحه کار خود قرار دهند و کاری را که بر عهده می گیرند خوب، درست، کامل و دقیق انجام دهند.

بهرامی نوید تصریح کرد: باید اندیشیده شود که آیا اصل کار و اقدامی که قرار است انجام شود، زشت است یا زیبا و آیا مشکلی از مشکلات جامعه کم می کند یا نه، اگر آن کار زیبا بود، پس مناسب است که برای ادامه مسیر انتخاب شود.

وی با اشاره به هدف برگزاری جشنواره جابربن حیان، گفت: هدف این است که دانش آموزان علاوه بر دانایی که در کلاس می آموزند توانایی هم به دست آورند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان همدان عنوان کرد:  امسال در مرحله استانی در حدود 80 طرح از سوی دانش آموزان سراسر استان ارائه شده است و در نهایت 10 طرح منتخب به مرحله کشوری راه می یابند.

«جواد اسدبیگی» مدیر آموزش و پرورش تویسرکان نیز گفت: امسال پنجمین دوره جشنواره جابرین حیان در کشور، استان و شهرستان در حال برگزاری است.

وی اظهار کرد: در سال تحصیلی جاری در شهرستان تویسرکان در حدود یک هزار و 275 طرح در مرحله آموزشگاهی شرکت کردند و از این طرح ها، تعداد 450 طرح به مرحله شهرستانی راه پیدا کردند.

مدیر آموزش و پرورش تویسرکان افزود: از  450 طرح شهرستانی نیز پنج طرح در مرحله آزمایشگاهی، طراحی و ساخت، انتخاب و به مرحله استانی راه یافتند.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان