آخرین اخبار

2. ارديبهشت 1394 - 12:39   |   کد مطلب: 18058
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان خبر داد:
دستگیری 29 متهم در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در تویسرکان
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از اجرای موفق طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری 29 متهم در سطح این شهرستان خبر داد.

«سرهنگ قاسم قربانی» در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگار رودآور، گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان تویسرکان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای افزایش احساس امنیت در سطح شهرستان و برخورد متخلفان و مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت شهروندان، با حضور کلیه پلیس های تخصصی و کلانتری ها در هفته گذشته اجرا شد.

وی از دستگیری هشت نفر سارق حرفه ای توسط پلیس این شهرستان در این مدت خبر داد و اظهار کرد: سارقان دستگیر شده به سرقت منزل و محتویات داخل خودرو اعتراف کردند و یک دستگاه موتورسیکلت در این راستا کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان افزود: در اجرای این طرح مقدار 202 گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی، تعداد 187 عدد اقلام ضدفرهنگی و 57 قلم لوزام خانگی قاچاق کشف و 31 نفر توزیع کننده مواد مخدر و معتد پرخطر نیز دستگیر شدند.

قربانی تصریح کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت ترافیکی و اجرای طرح برخورد با خودروها و موتورسیکلت های مختلف، تعداد 30 دستگاه خودرو و 74 دستگاه موتورسیکلت مختلف توقیف و روانه پارکینگ شد.

وی، اعتیاد را ریشه اصلی جرائم خرد دانست و با تشکر از همکاری شهروندان با پلیس از آنان خواست تعامل خود را تنها محدود به موارد وقوع جرم نکنند و در همه ابعاد و زمینه های پیشگیری از وقوع جرم، مقابله با آسیب ها و ناهنجاری ها، برقراری نظم و حفظ امنیت نیز با پلیس همکاری داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان ضمن پایش جرائم سال گذشته در شهرستان تویسرکان، عنوان کرد: در سال 93 سه موضوع مفاسد اخلاقی و مزاحمت، مواد مخدر و اعتیاد و نزاع و درگیری ، مقوله هایی بودند که بیشترین خواسته مردم از پلیس را به خود اختصاص داد، که درباره این موضوع در سال جاری برنامه ریزی های دقیقی صورت می گیرد.

قربانی در ادامه افزود: تلاش پلیس برقراری نظم و امنیتی پایدار با همراهی و همیاری مردم است و خواسته پلیس از مردم این است که هر گونه مورد مشکوک و موارد تخلف را به پلیس 110 اطلع دهند تا در سریع ترین زمان ممکن بهارین تصمیم و برخورد قانونی از سوی پلیس انجام شود.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان