آخرین اخبار

3. خرداد 1394 - 12:08   |   کد مطلب: 18290
تعامل و همدلی مسئولان برای ساماندهی و اصلاح راه های تویسرکان:
راه های تویسرکان زیر ذره بین معاون وزیر راه و شهرسازی و مسئولان تویسرکانی
ساماندهی، اصلاح و بهسازی محورهای جوکارـ تویسرکان و تویسرکان ـ کنگاور و به ویژه تسریع در تکمیل پروژه بیمارستان قائم تویسرکان از جمله مطالبات مردمی برای توسعه راهی شهرستان تویسرکان از مسئولان است.

به گزارش خبرنگار رودآور، روز جمعه معاون وزیر راه و شهرساز به دعوت دکتر مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس به شهرستان تویسرکان سفر و به همراه فرماندار، معاون عمرانی استانداری همدان و مسئولان ذی ربط استانی و شهرستاتنی از آخرین وضعیت راه های تویسرکان و نیز بیمارستان در حال ساخت قائم تویسرکان بازدید کرد.

ساماندهی، اصلاح و بهسازی محورهای جوکارـ تویسرکان و تویسرکان ـ کنگاور و به ویژه تسریع در تکمیل پروژه بیمارستان قائم تویسرکان از جمله مطالبات مردمی از مسئولان برای توسعه راهی شهرستان تویسرکان است و در این راستا مسئولان ارشد تویسرکانی به دنبال اقدامات لازم در جلب رضایت مردم هستند.

«حسین میر شفیع» معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت و گویی، اظهار کرد: باید شرایط لازم و جذب اعتبارات از محل اعتبارات استانی و ملی به گونه ای مطلوب فراهم شود تا سرعت در روند مراحل اجرایی پروژه های راه ها در تویسرکان برای مردم قابل لمس باشد.

وی افزود: توجه به پروژه هایی دیگر حوزه راه و شهرسازی تویسرکان که اجرایی آن ها آغاز نشده است هم علاوه بر راه های شریانی یک دیگر از برنامه های در دست پیگیری مسئولان است.

وزیر راه و شهرسازی خواستار تعامل همه جانبه همه مسئولان در راستای تسریع در روند امور اجرایی راه های تویسرکان شد و ابراز کرد: این تعامل باید به گونه باشد که قراردادهای لازم حتی قبل از تأمین منابع مالی منعقد و طرح ها نیز با برگزاری مناقصه های رقابتی به صورت تمام وقت در اختیار پیمانکاران که از شرایط لازم برخوردار هستند، قرار گیرند.

میرشفیع همچنین به روند مراحل اجرایی ساخت بیمارستان قائم(عج) تویسرکان اشاره کرد و با بیان اینکه حداقل زمان لازم برای تکمیل و به بهره برداری رسیدن بیمارستان مذکور دو سال است، گفت: پیمانکار جدید پروژه بیمارستان قائم تویسرکان از نوزدهم فروردین ماه سال جاری کار خود را آغاز کرده است.

«محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکانی نیز در اشاره به اولویت امور راهی در شهرستان تویسرکان گفت: در این راستا، آسفالت راه های روستایی باقی مانده در شهرستان، اصلاح نقاط حادثه خیز و ساماندهی جاده تویسرکان، کنگاور تا ابتدای راه فرعی شهر فرسفج و نیز 6کلیومتر از مسیر جاده جوکار به تویسرکان از جمله اولویت های راهی در تویسرکان است که می طلب مسئولان امر توجه ویژه ای به توسعه جاده ای تویسرکان داشته باشند.

مفتح با اشاره به اولویت بندی های کارشناسانه، تصریح کرد: با توجه به این اولویت ها تا پایان سال جاری بایستی 20 کیلومتر از راه های روستایی این شهرستان آسفالت شوند.

«سید مهرداد موسوی» فرماندار تویسرکان نیز گفت: تکمیل ساخت بیمارستان قائم با توجه به نیاز تویسرکان به بیمارستانی جدید، علاوه بر ساماندهی جاده های شریانی جوکارـ تویسرکان، تویسرکان ـ کنگاور یک ضروت است.

وی تصریح کرد: بهسازی و بازسازی مسیر تویسرکان ـ همدان از طریق محور گنجنامه که از اوایل فروردین ماه تا اواسط پاییز برای تردد باز است، به توجه خاصی از سوی وزارت راه و شهرسازی نیاز دارد.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان