آخرین اخبار

12. مرداد 1394 - 1:33   |   کد مطلب: 18946
رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان از قهرمانی تیم سپک تاکرا کرمانشاه در مسابقات سه جانبه این رشته ورزشی تویسرکان خبر داد.

«کیانوش سلیمانی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، به اشاره به برگزاری مسابقه سه جانبه سپک تاکرا در روز گذشته   به میزبانی تویسرکان گفت: این دوره از مسابقات در محل سالن دو هزار نفری الغدیر و با حضور تیم های کرمانشاه، قزوین و تویسرکان برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این مسابقات تیم کرمانشاه را پنج بازیکن ملی پوش  و تیم قزوین را نیز دو بازیکن ملی پوش همراهی کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان افزود: پس از انجام 10 بازی، تیم سپک تاکرا کرمانشاه به مقام قهرمانی رسید، و تیم های قزوین و تویسرکان به ترتیب دوم و سوم شدند.

سلیمانی نتایج این 10 بازی را به قرار ذیل اعلام کرد:

رشته رِگو

تویسرکان 18 ----- کرمانشاه 21

تویسرکان 19 ----- کرمانشاه 21

تویسرکان 19 -----  قزوین 21

تویسرکان 20 -----  قزوین 22

کرمانشاه 21 ----- قزوین 12

کرمانشاه 21 ----- قزوین 14

رشته دبل

تویسرکان 20 ----- کرمانشاه 22

تویسرکان 21 ----- کرمانشاه 23

کرمانشاه 21 -----  قزوین 17

کرمانشاه 21 -----  قزوین 14

وی در ادامه عنوان کرد: همچنین یکی از بازیکنان شهرستان تویسرکان در قالب تیم قزوین برای شرکت در مسابقات لیگ برتر انتخاب شد.

به گزارش رودآور به گفته «رضا رستمی» سرمربی 32 ساله تیم سپک تاکرا جمهوری اسلامی ایران که سرمربی تیم ثامن الحج کرمانشاه نیز است، پس از شهرستان گنبد در استان گلستان، تیم سپک تاکرا تویسرکان دومین شهرستان فعال سپک تاکرا کشور است.

این مربی جوان سپک تاکرا از برگزار کنندگان این بازی های دوستانه و با نظم در تویسرکان قدردانی کرد و گفت: با وجود نوپا بودن این رشته در تویسرکان با بازی های دوستانه ای که با این تیم صورت گرفته، می توان گفت که در تویسرکان استعدادهای فراوانی در این رشته دیده می شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان