آخرین اخبار

12. مرداد 1394 - 2:12   |   کد مطلب: 18947
رزمی کاران زن و مرد تویسرکانی توانستند در مسابقات کیک بوکسینگ و جودی استان صاحب 10 مقام اولی شوند.

به گزارش خبرنگار رودآور، مسابقات کیک بوکسینگ انتخابی استان نهم مرداد ماه جاری در همدان با حضور تیم های همدان، اسدآباد، کبودرآهنگ، رزن، کنگاور، نهاوند، ملایر و تویسرکان در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد.

در این دوره از رقابت ها  تیم کیک بوکسینگ شهرستان تویسرکان با کسب چهار مقام اولی، یک مقام دومی و دو مقام سومی در جایگاه چهارم تیمی استان قرار گرفت.

در این بازی ها در رده سنی نونهالان حسین گمار و مهدی گمار (رضا) توانستند در جایگاه نخست بایستند و مهدی گمار (اکبر) مقام سوم را از آن خود کرد.

همچنین در رده سنی نوجوانان محمدرضا آینه وند و حمیدرضا عبدالمالکی مقام اول را به خود اختصاص دادند و مهدی جامه در و محمدرضا عبدالملکی به ترتیب بر سکوهای دوم و سوم کیک بوکسینگ ایستادند.

 

در ادامه گزارش باید گفت مسابقات کیک بوکسینگ بانوان انتخابی استان همان تاریخ در همدان با حضور تیم های همدان، پایگاه هوایی نوژه، کبودرآهنگ، بهار، نهاوند، ملایر و تویسرکان در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

در این مسابقات در رده سنی نونهالان، مبینا ترکاشوند در جایگاه سوم ایستاد و الهام زنگنه و حدیث شیرازی در رده سنی نوجوانان مقام اول را به خود اختصاص دادند.

در رده سنی نوجوانان نیز الناز رستمی و زینب عبدالرحیمی نائب قهرمان و نرجس نجمی و فهیمه صیف الهی صاحب مقام سوم شدند.

مقام دومی رده سنی جوانان را زهرا زارعی دیگر رزمی کار تویسرکانی از آن خود کرد و راضیه الوندی و آرزو عموشاهی نیز توانستند بر سکوی قهرمانی در رده سنی بزرگسالان بایستند.

مهدیه علیقارداشی نیز در رده سنی بزرگسالان نائب قهرمان شد و  زهرا ترکاشوند، زهرا فضلی و راضیه ظاهری مقام سوم را در این رده کسب کردند.

همچنین در مسابقات جودو انتخابی استان که در نهم مرداد ماه جاری در همدان برگزار شد، در رده سنی نونهالان میلاد سوری در جایگاه نخست ایستاد و حامد رضایی و نیز محمد مهدی آقاملایی به ترتیب مقام های اول و دوم رده سنی نوجوانان را از آن خود کردند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان