آخرین اخبار

15. مرداد 1394 - 7:54   |   کد مطلب: 19013
سریال تودیع و معارفه فرمانداران در تویسرکان و غم نامه ای در پس پرده؛
واهمه تویسرکانی ها از تغییرات مینی بوسی قبل از تودیع فرماندار!
تویسرکانی ها از تغییرات مینی بوسی قبل از تودیع فرماندار در پست های مدیریتی شهرستان به واهمه افتاده اند، که نکند موسوی قبل از تودیعش همان اقدامی را انجام دهد که شرکایی فرماندار سابق، انجام داد و گروهی را که تویسرکانی از آن به نام باند و عامل عقب افتادگی تویسرکان می شناسند، در پست های مهم فرمانداری قرار دهد.

به گزارش خبرنگار رودآور، داستان تودیع و معارفه فرمانداران تویسرکان در سال های اخیر شاید برای تویسرکانی ها غم نامه ای در پس پرده باشد که  تا فردی در شهرستان نباشد عمق غمنامه را به قول تویسرکانی ها درک نخواهد کرد.

کمی به عقب باز می گردیم، سال 90 و استعفای حسن بهرام نیا؛ فرماندار وقت تویسرکان، آن زمان که بهرام نیا پس از پنج سال نشستن بر روی میز خدمت برای کاندیداتوری نمایندگی مجلس در شهرستان نهاوند استعفا می دهد و در حدود سه ماهی  محمدمجید ارجمندی به عنوان سرپرست فرمانداری تویسرکان معرفی می شود، تا اینکه در آبان همان سال حسن رضا نیا از بین 10 نفر انتخاب شده و فرمانداری تویسرکان را از آن خود می کند.

هنوز چندماهی از سالگرد یکساله فرماندار بودن رضانیا نگذشته بود، یعنی در نهم اسفند سال 91، که حسن بهرام نیا صندلیش را  پس از 15 ماه به یک فرماندار بومی می دهد و حسین علی شرکایی  با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار شهرستان تویسرکان منصوب شد.

چه می کند این صندلی خدمت! که هنوز 6 روز به سالگرد انتخاب شدن شرکایی مانده بود که مراسمی برای تودیعش در تویسرکان گرفتند، مراسمی پر از حرف و حدیث، در آن روز به قول سایت رودآور و خبرگزاری مهرجهیزیه هدیه تویسرکانی ها برای بدرقه شرکایی شد و یک دستگاه ماشین لباسشویی، یک دستگاه یخچال، پنج تخته فرش، چندین تخته پتو، یک دستگاه آب میوه گیری، یک دستگاه آرام پز و یک سری ظروف چینی، ظروف تفلون، اجاق گاز و روتختی، هدیه های دستکاه های مختلف و مردم به فرماندار بومیشان بود!

رشته کلام از دستمان نرود در حال حاضر موضوع ما موضوع واهمه تویسرکانی ها از تغییرات مینی بوسی قبل از تودیع فرماندار، در فرمانداری شهرستان است! نه غمنامه تودیع و معارفه های برق و بادی فرمانداران در تویسرکان!

باز چند ورقکی به عقب باز می گردیم، چهارم بهمن سال 92 بود که خبری در شنیده های رودآور مبنی بر اینکه فرمانداری جدید در راه است غوغایی در شهر به پا کرد، این فرماندار غیربومی کسی نبود جز سید مهرداد موسوی؛ از کارشناسان استانداری خوزستان و  متولد آبادان.

زمزمه ها بود تا اینکه 28 بهمن همان سال خبر رودآور تأیید شد و حکم فرماندار شدن موسوی از وزارت کشور صادر و در روز سوم اسفند ماه مراسم تودیع و معارفه اش برگزار شد در حالی  که هنوز یک سال هم از صدور حکم فرماندار شدن شرکایی نگذشته بود.

و اما اینجا اصل ماجراست زمانی که حکم رفتن شرکایی از سمت فرمانداری قطعی شد وی قبل از تودیع خود دست به تغییرات و جابه جایی های در پست ها و حکم مأموریت کارمندان خود زد که از جمله آن می توان جابه جایی مسئولان وقت در پست حراست و سیاسی امنیتی فرمانداری اشاره کرد.

حال مردم تویسرکان دو ماهی است که دیگر متوجه شده اند که باز فرمانداری دیگر در راه و قرار است ح.م سکان این سمت را در دستان خود بگیرد، اینکه چرا فرمانداری که گفته می شود از آشنایان استاندار است هنوز دو سال نشده تودیع خواهد شد و آیا تویسرکانی ها از عملکرد و مدیریت موسوی رضایت دارند و نیز اینکه ح.م چه شخصیت حقوقی و حقیقی دارد هم بماند تا اندکی بعد.

در حال حاضر واهمه تویسرکانی ها از تغییرات مینی بوسی و جا به جایی ها در پست های مختلف فرمانداری تویسرکان است، بسیاری از تویسرکانی ها نگران از این موضوع هستند که نکند که موسوی قبل از تودیعش همان اقدامی را انجام دهد که شرکایی؛ فرماندار سابق انجام داد و وی گروهی را بر سر پست های مهم فرمانداری قرار دهد که تویسرکانی ها از آن گروه به نام باند شهرستان نام می برند.

باندی که به گفته تویسرکانی ها عامل اصلی عقب ماندن تویسرکان در سال های گذشته بوده است.

امید آن که مسئولان ما بیش از این آب را دل تویسرکانی ها به هم نزنند و دلشوریشان را بیشتر نکنند!

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان