آخرین اخبار

17. مرداد 1394 - 2:26   |   کد مطلب: 19041
می گویند حرفش خریدار ندارد، روستایی و شهری به راه انداخته است! و اما با وجود آنکه به گفته هاشمی یک روستایی هستم، اما هنوز انقلابی مانده ام و منتظر پاسخگویی هاشمی هستم تا ببینم آیا او نیز انقلابی مانده است یا باید راه و رسم انقلابی ماندن را از ما روستائیان بیاموزد

به گزارش خبرنگار رودآور، اکبر هاشمی رفسنجانی در گفت گویی با هفته نامه طلوع در اظهاراتی توهین آمیز با هدف حمله به رقیبان خود گفته است "دیروز در کوچه  روستایشان می‌گشتند امروز انقلابی شده اند!"

در کتاب استعفای برخی مدیران ارشد وزارت نفت به نقل از هاشمی آمده است: "زندگی من بی رفاه نیست ولی به‌اندازه کفایت نه آن قشر مرفه که در صد کمی و معمولاً 10-20 درصد هستند. پدر من در روستایی که زندگی می‌کردیم، جزو همین تیپ بود. کشاورز بود و مقداری کمتر از یک‌دهم روستا را داشت و زندگی نسبتاً معمولی. من همین رویه را حفظ کردم. هر چه هزینه من بیشتر می‌شد، کاسبی و کار می‌کردم که بتوانم کفاف و عفاف داشته باشم"

توهین هاشمی به روستائیان عزیز کشورمان که ولی نعمتان انقلاب هستند سبب واکنش های بسیاری از سوی اقشار مختلف مردم به ویژه اهالی خوب روستاهای شهرستان تویسرکان شد.

کاخ نشینی پرده و بهانه ای برای توهین هاشمی به روستائیان

آقای مرتضی از روستای اشتران است، وی که در حال حاضر در مقطع ارشد تحصیل می کند و کارمند نیز است، در گفت و گو با خبرنگار رودآور، می گوید: روستازاده ام و به روستایی بودن خود افتخار می کنم، این که برخی ها مثل هاشمی رفسنجانی کاخ نشینی اش پرده ای شده برای ندیدن برای ما تفاوتی ندارد چرا که به ضرر خود رفتار می کنند.

وی با تأکید بر اینکه تنها یک سوال از هاشمی دارم، عنوان کرد: ما روستایی هستیم و خواهیم ماند اما انقلابی هم هستیم و تاکنون به یاری خدا در راه انقلابی بودنمان استوار ایستاده ایم، می خواهم بدانم که آیا هاشمی هم در انقلابی بودن خود صادق و استوار بوده است؟ اگر بوده است چرا هرچه سریعتر تقاضای اجرای حکم فرزندش را نمی دهد و برعکس با عقده گشایی در این روزها هرکسی جلوی دستش می آید را به باد توهین می گیرد و این آخر ما روستائیان زحمت کش را هدف قرار می دهد.

عقده گشایی ها تا کی ادامه خواهد داشت؟!

آقای چهاردولی نیز یکی دیگر از روستائیان مهربان تویسرکانی است او نیز کارمند است و می گوید: پدر من یک کشاورز زحمت کش است و ما ما را بابی ریایی وزحمت بزرگ کرد، مانده ام که چرا این هاشمی هنوز نمی داند برای چه انقلاب کرده است! این عقده گشایی ها را تا کی می خواهد ادامه دهد خدا می داند.

بیش از نیمی از انقلابیون و شهدا روستایی هستند

خانم گمار از روستای جعفریه در گفت و گو با خبرنگار رودآور، اظهار کرد: رفسنجانی فراموش کرده است که مادران ما روستائیان بود که از تخم مرغ و نان شب ما می گذشتند تا آن ها را برای دفاع از انقلاب و نظام به جبهه های جنگ برای رزمندگان ارسال کنند و می گفتند، رزمندگان باید نیرو و انرژی داشته باشند تا در مقابل رژیم بعث ایستادگی کنند.

حرف های نابه جای هاشمی را تحمل می کنیم تا تفرقه در نظام ایجاد نشود وگرنه...

وی می افزاید: من فرزند جنگ هستم و در آن زمان متولد شدم و حال فرزندم نسل سومی از روستای جعفریه است او با من و  والدینم هنوز در راهپیمایی ها نه برای جلوی دوربین رفتن ها مثل بعضی از چاپلوسان حضور داریم و در بسیاری دیگر از کردارمان در عمل انقلابی هستیم و مانده ایم، چرا که با وجود بی مهری های برخی مسئولانی که از انقلابی بودنشان دور افتاده اند هنوز تحملشان می کنیم تا مبدا در نظام جمهوری اسلامی مان تفرقه ایجاد شود.

خانم گمار تأکید کرد: روزی فرا می رسد که هاشمی چوب حرف های نابه جای خود را می خورد و ما پاداش صداقتمان را می گیریم.

آقای هاشمی اگر حرفت خریدار ندارد، چرا روستایی وشهری به راه انداخته ای؟!

آقای سوری از روستای رودآور نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور عنوان کرد: حالا مگر خود این هاشمی کیست که روستایی و شهری به راه انداخته است، می بیند حرفش خریدار ندارد روستایی و شهری به راه انداخته است، مگر جز این است که او نیز جز ماها بوده است و حال با حمایت ها ما به نان و لوایی رسیده است و با فراموش کردن اصل و گذشته خود در کاخ نشینی به سر می برد.

بسیاری از شهرداران و مسئولان نظام روستازاده هستند

وی می افزاید: فرزندان انقلابی حقیقی ما از  روستاییان هستند که تحصیل کرده اند و در بسیاری از سمت ها مهم پست و مقامی دارند، رئیس جمهور هم یک روستایی است و حتی بسیاری از شهرداران ما هم روستایی هستند، همین شهردار شهر تویسرکان آقای گمار را می گویم او نیز روستایی است.

انقلابی ماندن هنر یک آزاد مرد و است و بس

خانم زنگنه از روستای میانده نیز می می گوید: در شأن هاشمی که مدام خود را از همراهان امام راحل می داند این نوع حرف زدن ها جایز نیست اما چه باید کرد انقلابی ماندن هنر یک آزادمرد است و بس.

وی می افزاید: چگونه ما باید به هاشمی اعتماد کنیم در حالی که او با این خودزنی ها نه تنها به خود رحم نمی کند بلکه احترام والدین رحمت کرده خود را به دست فراموشی می سپارد.

دست بالای دست بسیار است و خودبرتربینی هاشمی رره به جایی نمی برد

خانم زنگنه می افزاید: دست بالای دست بسیار است و این دست خداست که بالاترین است و حرف های ناپخته هاشمی که تنها برای عقده گشایی است نه تنها سودی برایش ندارد بلکه او را در آتش خودبرتربینی اش غوطه ور می کند.

به گزارش رودآور، این ها تنها بخشی از درد و دل های روستائیان عزیز شهرستانم است، روستائیانی که هنوز در انقلابی بودنشان ثابت قدم مانده اند و انقلابی بودن و انقلابی ماندن را در عمل به فرزندان خود آموخته اند و اینک تنها یک سوال از هاشمی رفسنجانی دارند و منتظر پاسخگویی او هستند، که آقای هاشمی من روستایی هستم تو نیز هستی! اما آیا به همان اندازه که من انقلابی مانده ام تو ام انقلابی مانده ای؟!

تصاویری از روستائیان عزیز تویسرکانی که در انقلابی بودنشان در عمل ثابت قدم مانده اند.

 

گزارش: فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

 

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان