آخرین اخبار

25. مرداد 1394 - 9:46   |   کد مطلب: 19156
همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) صورت گرفت:
پیاده روی بزرگ بانوان تویسرکانی به مناسبت روز دختر+تصویر
صبح امروز بیش از600 بانوی تویسرکانی به مناسبت ولات با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر پیاده روی کردند.

به گزارش خبرنگار رودآور، «میهن نانکلی» مسئول دفتر بسیج جامعه زنان سپاه تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: به مناسبت میلاد سراسر خجسته حضرت معصومه(س) همایس بزرگ پیاده روی بانوان تویسرکانی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه بانوان تویسرکانی مسیر آرامگاه میررضی تا اردوگاه باقریه را پیاده روی کردند، اظهار کرد: برگزاری جشن میلاد و روز دختر و اهداء جوایز به بانوان فعال بسیجی در این روز از دیگر برنامه های بسیج جامعه زنان شهرستان است.

مسئول دفتر بسیج جامعه زنان سپاه تویسرکان افزود: حضرت معصومه(س) از بانوان مسلمان نمونه و از شخصیت های اثرگذار تاریخ اسلام است که تقوا، ایمان و فضائل اخلاقی آن حضرت برای همگان زبانزد بود.

نانکلی تصریح کرد: با توجه به کرامات و شاخصه های ایمانی و اعتقادی حضرت فاطمه معصومه(س) بود که امام رضا (ع) و امام جعفرصادق (ع) به زیارت کنندگان آن حضرت وعده بهشت داده اند.

وی ابراز کرد: امید است که بانوان و به ویژه دختران جامعه امروزی ما با الگو قرار دادن اخلاق، منش، سیره و حجاب و عفاف آن بانوی بزگوار در مسیر تعالی و سعادت حقیقی یک بانونی مسلمان قرار گیرند.

خانم آینه وند یکی از بانوانی بود که در همایش پیاده روی بزرگ امروز حضور داشت، وی در گفت و گو با خبرنگار رودآور به هجمه های دشمنان اسلام و به ویژه استکبار جهانی علیه یک بانونی مسلمان اشاره کرد و گفت: متأسفانه رسانه های بیگانه با استفاده از ماهواره به دنبال گرفتن حیا و عفت دختران این سرزمین هستند و می طلب مسئولان ما با ترویج فرهنگ حجاب و عفاف فاطمی و شناساندن الگوهایی همچون حضرت معصومه(س) به بانوان و به ویژه دختران ما توطئه های دشمنان را خنثی سازند.

خانم گمار از دیگر بانوانی بود که در این همایش حضور داشت، وی نیز اظهار کرد: باید عفت و حیای حضرت معصومه(س) در جامعه ترویج داده شود، چرا که این بانوی بزرگوار تاریخ اسلام ثابت کرد که می توان در هر جامعه ای با توکل به لطف و عنایت خدا، فردی معتقد، با اخلاق و با تقوا بود.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان