آخرین اخبار

4. شهريور 1394 - 14:52   |   کد مطلب: 19248
بر اساس نامه ای از سوی استانداری همدان، دستورالعملی برای تبلیغات محیطی استقبال از روحانی مشخص و به ادارات دولتی این استان ابلاغ شده بود که گویا این نامه دیر به دست مدیران تویسرکانی رسید و یکی از ادارات مجبور به وصله کردن بنر خوش آمدگویی شد!

به گزارش خبرنگار رودآور، روز گذشته هیئت دولت به استان همدان سفر کردند.در روزهای قبل از سفر هیئت دولت در سطح استان همدان بنرهای متعدد و بیشماری برای استقبال از آنان زده شد که واکنش های مردم و اهالی خبرو رسانه به ویژه در شبکه های اجتماعی را به دنبال داشت.

در این بین در خبری در یکی از شبکه های اجتماعی نامه ای منتشر شد مبنی بر آنکه بر اساس آن، استانداری همدان، دستورالعملی را برای تبلیغات محیطی استقبال از روحانی مشخص و به ادارات دولتی این استان ابلاغ کرده است.

در این نامه، استانداری همدان دستور داده بود که زیر همه اقلام تبلیغاتی مربوط به استقبال از روحانی، عنوان "ستاد مردمی استقبال از کاروان تدبیر و امید" درج شود.

اما گویا این نامه دیر به دست مسئولان تویسرکانی رسیده بود و برخی از ادارات از جمله ارشاد تویسرکان بنرهای خود را چاپ کرده بودند و در عملی تأمل برانگیز اقدام به وصله کردن بنر استقبال از روحانی کردند.

تصاویر ذیل خود گویای همه موارد است.

گله مندی شهروندان تویسرکانی از تعدد بنرهای تبلیغاتی برای استقبال از روحانی/ با پول بنرها لایروبی یک قنات در روستا انجام هم نمی شد؟!

در این بین بسیاری از شهروندان تویسرکانی نیز از تعدد بنرهای زده شده در شهر ابراز نارضایتی کردند.

خانم حمیده در گفت و گو با خبرنگار رودآور گفت: آیا واقعا استفاده از این همه بنر ضروری بود، دولت که احتیاجی به این بنرها نداشت.

وی افزود: آیا با پول این همه بنر قنات یکی از روستاهای تویسرکان همانند باباپیر لایروبی نمی شد تا اهالی آن روستا که آب شرب آنان در روزهای اخیر به طور متعدد و با ساعت های طولانی قطع شده بود، از نعمت آب برخوردار شوند؟!

 
انتهای پیام/
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان