آخرین اخبار

23. شهريور 1394 - 7:16   |   کد مطلب: 19542
گله مندی تویسرکانی ها از کیفیت و نامرغوب بودن نان/
کیفیت بد و کم فروشی دست پخت برخی نانوایی های تویسرکان
عده ای از شهروندان تویسرکانی از نان آزاد، بی کیفیت و نامرغوب و کم فروشی در بعضی از نانوایی های شهر گله مند هستند و از مسئولان می خواهند به این مشکلات رسیدگی کنند.

به گزارش خبرنگار رودآور، در سفری که به تهران داشتم کمتر نانوایی نان بی کیفیت به دست مشتری می داد و از لحاظ بهداشتی این مکان ها تا جایی که در توان آنها بود بهداشت رارعایت می نمودندوبا لباس فرم سفید و کلاه و بدون استفاده ازسیگار مشغول پخت نان بودند که در شکل زیر می بینید.

اما امان ازبعضی نانوایی های شهرمان از بهداشت که خبر ی نیست کشیدن سیگار آزاد ، دادن نان نامرغوب و کم فروشی بیداد می کند 5 قرص سنگگ هزاری را از ناانوایی آوردم و وزن کردم بایستی 250/2باشد 900/1 بود یعنی از مبلغ 6 قرص نان پرداخت کردم پنج قرص نان دریافت کردم یا د آمد زمانی که نانوایی ها زیز نظر شهرداری بود لواشی بودم دیدم فلان مسئول وقتی آمد و از روی پخش نان 3 لواش برد و اکثر نانوایی ها هفته ای یکبار بدون اطلاع مراجعه می کردند.

ولی حالا معلوم نیست که چه کسی باید نظارت داشته باشد با نشستن پشت میزو منتظر باشیم تا مردم مراجعه و شکایت کنند هیچ موقع نمی توانیم مشکل نان را حل کنیم، به خاطر دارم یکی از فرمانداران قبل در رادیو اعلام کرد: تویسرکان در استان اگر رتبه اول رادر پخت نان را نداشته باشد دوم است .

فردای آن روز دو قرص نان سنگگ از نانوای گرفتم و ساعت هفت صبح به فرمانداری بردم و به سرباز نگهبان دادم و شماره تلفن دادم و به فرماندار محترم بگویید این دست پخت نانوایی های شهرمان است .

بعد از ساعتی از فرمانداری تماس گرفتند و که این نان به کدام نانوایی تعلق دارد تا پی گیری نماییم گفتم به نانوایی ها مراجعه و پی گیری کنید .

چند دقیقه گذشت از تعزیرات زنگ  همان را گفتند .

بیایید نسبت به مسائل شهرمان و مسئولیتی که داریم به نحو احسن انجام وظیفه کنیم و ننشینیم تامشکلات به ما منعکس شود خود به دنبال مسائل و مشکلات برویم تا دین خودرا به جامعه ادا کنیم از مسئولین بهداشت شهرمان می خواهیم که نظارت هفتگی داشته باشیم .

ـ   پشه و مگس در اطراف تغارخمیر پرسه می زنند هیچ نانوایی تور در جلو درب ورودی و پنجره ها ندارد .

ـ به لباس های نانوایی ها دقت نظر داشته باشیم .

ـ  در آموزشگاهای فنی وحرفه ای رشته ای به نام خبازی داشته باشیم و هر کس که گواهی فنی و حرفه ای دارد جواز نانوایی داده و کسانی هم که در نانوایی کار می کنندگواهی بهداشت وگواهی فنی و حرفه ای را داشته باشد .

ـ چرا قانونی که در دست داریم با جریمه و التماس برخورد کنیم که هیچکدام کارساز نیست و نخواهد بود .

ـ   امتحان کنید همه مسائل حل خواهد شد زیرا رفتن و نان گرفتن با عث اعصاب خوردی است.

حسنود

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان