آخرین اخبار

5. بهمن 1394 - 14:10   |   کد مطلب: 21231
با پیگیری مفتح و پس دو سفر وزیر بهداشت به تویسرکان
تنها بیمارستان تویسرکان مجهز به دستگاه سی.تی.اسکن شد
مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان از مجهز شدن تنها بیمارستان شهرستان به دستگاه سی.تی. اسکن به ارزش دو میلیارد و 200 میلیون تومان خبر داد.

«دکتر حسن حسین زاده» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: خوشبختانه طی دو سفر وریز بهداشت به شهرستان تویسرکان به دعوت دکتر مفتح نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، در سال جاری، این وزارت متقبل شد تا مجوز دریافت دستگاه سی تی اسکن را به شهرستان دهد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه خرید این گونه دستگاه ها هزینه های بالایی دارد در ابتدای امر قرار بود به نسبت 80 به 20، وزارت بهداشت و درمان هزینه خرید را پرداخت کند و سهم بیمارستان تویسرکان 500 میلیون تومان بود، اما به دلیل شرایط مالی و با پیگیری های دکتر مفتح، وزارت بهداشت تمامی هزینه های خرید را متقبل شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان با اعلام اینکه امروز تنها بیمارستان این شهرستان مجهز به دستگاه سی.تی. اسکن شد، گفت: هزینه خرید این دستگاه در حدود دو میلیارد و 200 میلیون تومان است.

حسینی زاده تصریح کرد: در استان همدان بعد از همدان، ملایر و اسدآباد، هم اینک تویسرکان چهارمین شهرستانی از که مجهز به سی تی اسکن شده است.

وی عنوان کرد: با ورود این دستگاه پر اهمیت، بخش قابل توجهی از اعزام های بیماران که نیاز به استفاده از سی تی اسکن داشتند، کاهش می یابد و دیگر اعزامی به شهرهای دیگر در این باره نخواهیم داشت.

 

 

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان