آخرین اخبار

13. بهمن 1394 - 18:22   |   کد مطلب: 21355
با حضور معاون عمرانی استاندار همدان سه طرح عمرانی با صرف هزینه ای بالغ بر 29 میلیارد ریال و 700 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار رودآور، «حبیب مومیوند» فرماندار تویسرکان در مراسم افتتاح طرح روکش آسفالت جاده روستای خیرآباد به شهر فرسفج به طول هشت و نیم کیلومتر گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال به مناسبت دهه مبارک فجر امروز به بهره بررداری رسید.

وی اظهار کرد: افزایش ظرفیت ترافیک از اهداف پروژه جاده روستای خیرآباد به به شهر فرسفج است که امروز با حضور معاون عمرانی استاندار همدان افتتاح شد.

فرماندار تویسرکان افزود: عملیات اجرایی این پروژه این پروژه از سال 93 آغاز شده است که خوشبختانه در بازه زمانی مناسبی به بهره برداری رسید.

مومیوند همچنین عنوان کرد: طرح روشنایی محور تویسرکان ـ سرکان با احداث 61 عدد پایه فنداسیون و نصب تیرچراغ برق به صورت دوبل به طول 2.8 کیلومتر نیز امروز افتتاح شد.

وی افزایش ایمنی محور تویسرکان ـ سرکان را با توجه به تردد بالای وسائط نقلیه و جلوگیری از تصادفات جاده ای و نیز ارتقا و بهبود دید رانندگان در شب و هوای مه آلود را از اهداف اجرایی شدن این پروژه برشمرد.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه طرح فوق با اعتباری برابر چهار میلیارد و 700 میلیون ریال  به بهره برداری رسید، افزود: طرح بهسازی و آسفالت روستای باباپیرـ باباپیرعلی با تمیل عملیات زیرسازی و آسفالت راه روستایی باباپیر به باباپیرعلی به طول چهار کیلومتر نیز امروز با حضور معاون عمرانی استاندار همدان افتتاح شد.

مومیوند تصریح کرد: اتصال شهر سرکان به مرکز استان از محور گنجنامه از اهداف عملیاتی شدن این طرح است که هزینه کرد معادل 11 میلیارد ریال طرح اجرایی آن به پایان رسید.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان