آخرین اخبار

14. بهمن 1394 - 8:59   |   کد مطلب: 21375
مردم تویسرکان به کاندیدایی رأی می دهند که دو پهلو و سه پهلو حرف نزند و از ورود به برخی مسائل اصلی نظام از جمله مساله نفوذ، فتنه اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی طفره نرود ومواضع کاملا روشن ومشخصی داشته باشد و به عبارت دیگر، سربزنگاه های انقلاب خودش را احتکار نکند.

به گزارش خبرنگار رودآور، هفتم اسفند ماه سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در کشور برگزار می شود و اما بی تردید مطالبات مردمی از کاندیدایی که فردا روزی قرار است به عنوان نماینده آنان در مجلس حضور یابند

اشتغالزایی خواسته نخست تویسرکانی ها از نماینده خود در مجلس

فاطمه خانم یکی ز شهروندان تویسرکانی است که در گفت و گو با خبرنگار رودآور، از مطالبات و خواسته های خود از فردی که قرار است نماینده تویسرکان شود، می گوید، وی در این باره اظهار کرد: اشتغالزایی، اشتغالزایی و  اشتغالزایی شاید در حال حاضر مهمترین مطالبات مردمی باشد.

این شهروند تویسرکانی تصریح کرد: اشتغالزایی از آنجا برای مردم عزیز شهرم ارزشمند است که به دلیل بیکاری از اوایل انقلاب تاکنون در حدود 30 هزار نفر از جمعیت شهرستان تویسرکان مهاجرت کرده اند.

وی افزود: راهکاری برای خروج تویسرکان از بن بست به ویژه زدن محور تویسرکان ـ سرکان همدان با عنوان تونل سرکان که از دیگر مطالبات مردم این شهر است که می طلب که نماینده به این خواسته توجه لازم را داشته باشد.

اوضاع بهداشت و درمان شهرم را توسعه دهد

وی با تـأکید بر اینکه در دو سال اخیر پیشرفت های خوبی درباره بهداشت و درمان تویسرکان به دست آمده است، تصریح کرد: اما همچنان مردم خواستار سر و سامان دادن بیشتری به این حوزه هستند تا این همه بیماران تویسرکانی به دلیل نبود پزشک و عدم  تجهیزات لازم پزشکی به همدان و ملایر اعزام نشوند.

پیگیر جبران خسارت وارده به کشاورزان و تأمین آب روستاها باشد

این شهروند تویسرکانی عنوان کرد: به نظرم وضعیت حمایت از کشاورزان با توجه به اینکه 70 درصد از مردم شهرستان به طور مستقیم یا غیر مستقیم با کشاورزی سر و کار دارند و خسارت بسیاری در دو سال اخیر به دلیل خشسکالی، تگرگ و به ویژه سرمازدگی باغات و مزارع خود دیده اند، از مهمترین خواسته های مردم است.

وی افزود: متأسفانه سال رو به پایان است و تاکنون آنطور که شنیده ام شرکت های بیمه خسارت گردوگاران تویسرکانی را پرداخت نکرده است.

فاطمه خانم ادامه داد:  تأمین آب روستاها نیز از دیگر مطالبات مردم تویسرکان است و گرچه برخی از موارد خواسته شده مرتبط با امور اجرایی است اما مردم از نماینده یشان هم انتظار دارند تا پیگری هایی برای تأمین آب شرب و کشاورزیشان داشته باشد.

قدرت امتیازگیری طرح های عمرانی برای پیشرفت شهرم داشته باشد

شهروند دیگری عنوان کرد: امتیاز گرفتن در مواردی از جمله پروژه های عمرانی که پول و اعتبار آن در روزهای بعد بیاید مهم است، چرا که برخی خواسته تنها با هزینه کرد و جذب اعتبارات و پیگیری های یک نماینده اجرایی می شود.

وی افزود: با توجه به ظرفیت های مناسب گردشگری تویسرکان به ویژه درخصوص تعداد بالای بناها و آثار تاریخی و مذهبی و نیز طبیعت بکر شهرستان می طلب تا نماینده از ظرفیت های قانونی و حقوقی خود در ارتقاء حوزه گردشگری و جذب توریسم بهره ببرد تا شاید مشکلی از مشکلات مردم شهر حل شود.

کاندیدای مورد نظر من به مردم وعده های غیر عملی ندهند/از اسراف در تبلیغات دوری کنند

شهروند دیگری تأکید کرد: کاندیداهای محترم از دادن وعده های غیرعملی به مردم دوری کنند و به دنبال فریب مردم با وعده های پوچ و تو خالی نباشند، شاید در یک بازه زمانی عده ای بسیار اندک با این وعده ها سرشان کلاه رود اما به زودی آنان افراد فریب خورده از نیات آن کاندیدا مطلع می شوند و سر کسی که به سنگ می خورد به طور قطع آن است که وعده های توخالی به مردم داده است.

با آگاهی به قوانین به دنبال وضع قوانینی باشد که گره از مشکلات مردم باز کند

وی تصریح کرد: مهمترین کار نماینده، قانون گذاری و رفتن به سمت تصویب قوانینی که گره از مشکلات مردم باز کند است و ما از کاندیدایی که قرار است نماینده شهرمان شود می خواهیم با تمام توان به دور از هر گونه وابستگی به هر جناجی تنها با رعایت خطوط قرمز نظام به دنبال وضع قوانینی برای حل مشکلات مردم باشد.

پیگیر امور عقب افتاده شهرستان باشد

شهروند دیگری در گفت و گو با خبرنگار رودآور، اظهار کرد: پیگیری کارهای عقب افتاده  شهرستان در 32سال قبل  و بیرون آوردن وضیعت با توجه به شناخت عمیق خود از اوضاع کشور و تسلط بر حوزه های مختلف شهرستان است.

وی عنوان کرد: از گوشه و کنار شنیده ایم که امید است صحت نداشته باشد که کاندیدایی در این روزها از آوردن یک میلیارد تومان برای تبلیغات سخن به میان آورده است و حتی در جشن تولد یکی از انجمن های گمنام ترک اعتیاد حضور یافته است.

این شهروند تویسرکان افزود: مگر قرار است با نماینده شدن چه چیزی را به دست بیاورند که این گونه هزینه های بسیار برای جلب اراء مردم خرج می کنند، آیا اگر حقوق چهار سال یک نماینده را جمع بزنیم نصف این مبلغ آورده شده نمی شود؟ آیا این فرد تنها به فکر منافع مردم است؟!

با شام و نهاد دادن های گسترده به فکر حذب آراء نباشد

شهروند دیگر تویسرکانی گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: در انتخابات مجلس به طور قطع به کسی رأی می دهم که به هر بهانه‌ای به مردم شام  و نهار ندهد!!

از نفوذ سیاسی و اقتصادی دشمن آگاه باشد/ دو پهلو و سه پهلو حرف نزند

وی افزود: به کاندیدایی رأی می دهم که  دو پهلو و سه پهلو حرف نزند و از ورود به برخی مسائل اصلی نظام از جمله مساله نفوذ، فتنه اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی طفره نرود ومواضع کاملا روشن ومشخصی داشته باشد و به عبارت دیگر،سربزنگاه های انقلاب خودش را احتکار نکند.

این شهروند تویسرکانی عنوان کرد: به کاندیدایی رأی می دهم که با فرصت ها و تهدیدهای پیشرفت وتوسعه حوزه ی انتخابیه خود آشنا باشد و بتواند با برنامه ریزی مناسب فرصت ها، طرح ها و پروژه های ملی را برای حوزه ی انتخابیه ی خود به ارمغان آورد.

از مظلوم نمایی دوری کند

وی تصریح کرد: مهم است که کاندیدای مورد نظر من مظلوم نمایی نکند و صداقت وشجاعت در دفاع از حق داشته باشد و یا در این ایام تقدیرنامه و امثال آن برای افراد و ارگان‌ها نفرست، بلکه توان این را داشته باشد که با اشراف بر قوانین کشور و رایزنی های کلان زمینه جذب اعتبارات برای دستگاه های اجرایی وارگان ها را داشته باشد.

قانون سرلوحه امورش باشد

این شهروند تویسرکانی افزود: بامردم ونحوه ی زندگی آنها بیگانه نباشد و خدمت به مردم وصلاح آنها درچارچوب قوانین متعالی جمهوری اسلامی ایران وحفظ عزت این مردم  در سرلوحه ی برنامه هایش باشد وهزینه‌های میلیونی و میلیاردی نداشته باشند.

جایگاه یک نماینده را در حد کارهای اجرایی کوچک تنزل ندهد

شهروند دیگری بیان کرد: مهم است که کاندیدای مورد نظر من جایگاه مجلس را به اندازه شهردار و ... تنزّل ندهد و با عبارتی از قبیل خواهم ساخت، آسفالت می‌کنم و غیره و غیره به فکر فریب مردم نباشد که مردم فریب نخواهند خورد.

وی اظهار کرد:  دستاورد های فعالیت  وپیگیری های دیگران را به نام خودش سند نزد و تخریب دیگران را پله ی صعود خود نکند و با شعارها و وعده های پوچ و غیرممکن وحتی خارج از چارچوب قانون به شعور عمومی مردم شهر وروستا توهین نکند.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان