آخرین اخبار

21. بهمن 1394 - 16:31   |   کد مطلب: 21524
به مناسبت دهه فجر با حضور استاندار همدان چهار پروژه‌ عمراني در تويسرکان افتتاح و بهره‌برداري شد.

به گزارش خبرنگار رودآور، امروز با حضور استاندار، فرماندار، نماينده مردم تويسرکان در مجلس شوراي اسلامي، مسئولان استاني و شهرستاني چهار پروژه‌ عمراني در اين شهرستان مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

پروژه نصب حفاظ مياني و روشنايي ورودي تويسرکان به جوکار در منطقه گزندر سرابي به طول 2.4 کيلومتر با مبلغ هفت ميليارد و 600 ميليون ريال با هدف افزايش ايمني و سهولت رفت و آمد افتتاح شد.

بهره‌برداري از مدرسه 14 کلاسه شاهد حضرت رسول(ص) شهرک قائم(عج) با اعتبار دو ميليارد و 20 ميليون تومان از محل طرح تخريب و بازسازي و مسکن مهر در زيربناي دو هزار و 78 متر مربع در تويسرکان در دهمين روز از دهه فجر صورت گرفت.

زيربناي ساختمان آموزشي اين طرح يکزير بناي ساختمان آموزشي اين طرح يک هزار و 939 متر مربع و محوطه‌سازي 2 هزار و 800 متر مربع است، سازه ساختمان اصلي از نوع اسکلت بتني و سقف تيرچه بلوک و ديوار‌ها دو جداره با عايق حرارتي است.

همزمان با اين طرح، مدرسه 9 کلاسه اشترمل با اعتبار 900 ميليون تومان از محل طرح بنياد برکت در زيربناي 945 متر مربع بهره‌برداري شد.

فاز جديد شرکت توليدي فاران شيمي نيز با توليد شربت ترياک و متادون با اعتباري بالغ بر يک ميليارد تومان با اشتغالزايي براي 16 نفر به بهره‌برداري رسيد.

شرکت توليدي فاران شيمي در سال 84 به‌ بهره‌برداري رسيده و هم ‌اکنون 176 نفر در اين شرکت مشغول به کار هستند.

«حبیب مومیوند» فرماندار تویسرکن طرح ساخت دست مصنوعی قابل استفاده برای همه افرادی که دست خود را از دست داده اند، طرح پژوهشی کنترل هوشمند موتور خانه با ایجاد صرفه جویی 40 درصدی در مصرف گاز، نمونه طرح کاشت زعفران و طرح تولید نانو پودر مس را از طرح هایی عنوان کرد که استاندار همدان از نزدیک آنها را بررسی کرد.

وی اظهار کرد: نانو پودر مس در حوزه ساخت صنایع دفاعی، تجهیزات نظامی و امور صنایع کاربرد دارد و اکنون دانشگاه آزاد تویسرکان تنها تولید کننده آن در کشور محسوب می شود.

 
تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان