آخرین اخبار

24. بهمن 1394 - 8:05   |   کد مطلب: 21546
به منظور کشف ورزشکاران مستعد انجام شد؛
برگزاری مسابقات فوتسال در 4 رده سنی در تویسرکان+تصاویر ویژه
یک دوره مسابقات فوتسال در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و نیزامید به منظور واستعدادیابی هیات فوتبال با همکاری و کارشناس تربیت بدنی آموزشگاه های آموزش وپرورش شهرستان تویسرکان به صورت مشترک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار رودآور، بدین ترتیب مسابقات فوتسال رده های سنی نونهالان (ابتدایی)، نوجوانان(متوسطه اول)وجوانان متولدین1376 تا 1379(متوسطه دوم) در سالن شهید مطهری (ره) برگزار شد.

در رده سنی نونهالان مسابقات باحضور 6 تیم با نام های ثارالله، -سالن امام خمینی الف، سالن امام خمینی ب، شهید بیات، شهدای آرتیمان و منتخب ستارگان در دو گروه سه  تیمی به رقابت پرداختند، که در مرحله حذفی پس از انجام هشت بازی تیم های امام خمینی(ره) ب ومنتخب ستارگان به تر تیب با شکست حریفان به مرحله فینال راه یافتند.

همچنین در رده سنی نوجوانان پنج تیم آینده سازان، کهکشانی ها، سرابی، جولستان و یاران تیمور آباد به صورت دوره ای باهم بازی کردند وپس از انجام 10 بازی دوتیم کهکشانی ها ویاران تیمور آباد که بیشترین امتیاز را داشتند برای انجام دیدار فینال انتخاب شدند.

همچنین دیدار رده سنی جوانان با حضور 10تیم در دو گروه سه تیمی و یک گروه چهار تیمی با نام های تیم های ضربت کریم آباد، جوانان تری جی، یاران، امیر کبیر، مهاجر فرسفج، اریا، جاوید الاثر متوسلیان، آریکان و ورد استاروفریازان به رقابت با هم پرداختند.

این رقابت ها با انجام 12مرحله گروهی وانجام یک بازی حذفی پیگیری شد که در نهایت تیم یاران پس از شکست تیم مهاجر فرسفج فینالیست شد وتکلیف دیگر فینالیست این مسابقات پس از انجام دیدار دو تیم کریم آباد و آریا مشخص خواهد شد تا در بازی فینال که در مقابل یکدیگر صف آرایی کنند.

مسابقات رده سنی امید نیز که ورزشکاران متولدین 1372تا 1375 با حضور 6 تیم در دو گروه سه تیم به نام های؛ امید تری جی، دانشجو آزاد ، یووه، آتیه سازان شهید کرمی وشهید بیات  با انجام 6 بازی در مرحله گروهی و دو بازی درمرحله حذفی تیم های (آتیه سازان و امید تری جی) به فینال مسابقات راه یافتند.

این بازیها در روز گذشته در سالن قائم وبه قضاوت محمد گرگین وابراهیم شیرمحمدی وهمکاری سجاد اسدبیگی برگزار شد، دیدار فینال همزمان با سایر رده های سنی با همکاری اداره ورزش وجوانان ودر یکی از سالن های ورزشی متبوع آن اداره انجام می شود.

حال باید منتظر نشست و دید چه تیم هایی قهرمان این مسابقات خواهند شد.

این مسابقات با همکای اداره ورزش وجونان و هیات فوتبال و کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش(مسعود گمار) برگزار شد.

 

 

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان