آخرین اخبار

23. اسفند 1394 - 10:53   |   کد مطلب: 21989
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان گفت: حضرت زهراء(س) اهتمام خاصی به تلاوت قرآن برای جلا بخشیدن به روح پاک و معصوم خود داشتند.

به گزارش خبرنگار رودآور، امروز هیئت های سینه زن با به حرکت درآوردن دسته های عزاداری و با در دست داشتن پرچم عزای حضرت فاطمه الزهرا (س)  در سوگ شهادت بانوی عصمت و طهارت اشک ماتم ریختند.

«حجت الاسلام علی کاروند» سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، در حاشیه مراسم عزداری بانوی دو عالم با اشاره به حدیثی از زهرای مرضیه(س)، گفت: فاطمه زهراء(س) می فرمایند: سرپرست حدیثی از فاطمه زهراء(س)، صدیقه کبری فاطمه زهراء(س) می فرمایند، من از دنیای شما سه چیز را دوست دارم، تلاوت کلام وحی الهی، نگاه کردن به چهره پیامبر(ص) و انفاق در راه خدا.

وی اظهار کرد: بی تردید فلسفه تلاوت قرآن را خاندان وحی بهتر و بیشتر از ما درک می کنند، به ویژه آثار معنوی و الهی که تلاوت قرآن بر روی قلب انسان، در زمان مرگ و قیامت به دنبال دارد بر هیچ مؤمنی پوشیده نیست.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان افزود: از این رو حضرت زهراء(س) اهتمام خاصی به تلاوت قرآن برای جلا بخشیدن به روح پاک و معصوم خود داشتند.

حجت الاسلام کاروند در ادامه سالروز شهادت بانوی بزرگوار اسلام علام را به محضر امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب و تمامی شیعیان و عزاداران آن بزرگوار و مردم تویسرکان که در مراسم های شهادت حضرت فاطمه(س) حضور یافتند، تسلیت گفت.

 

 

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان