آخرین اخبار

21. فروردين 1395 - 10:22   |   کد مطلب: 22497
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان:
مطالبه مردمی در پایان سال از دولت؛ در عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی چه کردید؟
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: در پایان سال از دولت و مسئولان سوال می شود که با پیام مقام معظم رهبری چه کردید و این مطالبه مردم است که ملت از دولت با همزبانی، همدلی و با احترام خواهد پرسید.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد» در جشنواره برترین های صالحین شهرستان تویسرکان با تبریک اعیاد ماه رجب، بر بهره برداری معنوی از این ماه و ره توشه گرفتن از آن تأکید کرد و گفت: توصیه های بسیاری برای چگونگی انجام اعمال این  ماه سفارش شده است چرا که ماهی سرشار از خیر و برکت است.

وی از همدلی، وفاق و مدیریت در بین مجموعه شجره طیبه صالحین سپاه ناحیه تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: امروز نیاز اصلی جامعه ما روشنگری و هدایتگری است، چرکه مردم ما ملت معتقدی هستند و باید برای آن ها زمینه های رشد فراهم شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان افزود: امروز هرکسی در هر جایگاهی و هر مسئولیتی که هست باید این ضرورت را احساس کند که بر وحدت و همدلی بیافزاید و از اختلاف افکنی دوری کند.

اسلام، ولایت، اتحاد و و همدلی و خودباوری سنگرهای ملت است

حجت الاسلام رضوی راد با بیان اینکه حلقه های صالحین در تبیین کلام رهبری و به ویژه مباحث اصلی ایشان در حوزه اقتصاد مقاومتی برای اقشار مختلف مردم نقش سازنده ای دارند، تصریح کرد: اسلام را باید هم بشناسیم و هم بشناسانیم؛ اسلام نابی کع برگرفته از قرآن کریم باشد، نه اسلامی دروغینی همچون داعش و القاعده که برگرفته از مکتب آل سعود وهابی است و  امریکا از آن برای ضربه زدن به مسلمانان استفاده می کند.

وی مهمترین سنگرها نیروی های مؤمن، انقلابی و بسیجی را اسلام، ولایت اتحاد و و همدلی و خودباوری برشمرد و تصریح کرد: در جامعه امروز ضروری است تا از ظرفیت صالحین و حلقه های شجره طبیه صالحین برای رفع شبه های احتمالی در اذاهان نوجوانان و جوانان بهره بگیرم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با تأکید بر اینکه حمایت از رهبری و تبعیت از منویات ایشان عزت بخش جامعه اسلامی و دوری از آن ذلت آفرین است، گفت: آیا به درستی تاکنون ما به منویات رهبری درباره تمامی مسائل نجات بخش و به ویژه اقتصاد مقاومتی آن طور که باید و شاید عمل کرده ایم یا تنها شعار داده ایم؟

چشم امید به بیگانگان داشتن تا آنان حلال مشکلات باشند حماقت است

حجت الاسلام رضوی راد با بیان اینکه چشم امید به بیگانگان داشتن تا آنان حلال مشکلات باشند حماقت است، گفت: مقام عظمای ولایت درباره اعتماد نکردن به استکبار جهانی و در رأس آن امریکا فرمودند: که امریکا و هم پیمانانش قابل اعتماد نیستند و این مطلب نیز بارها ثابت شده است.

وی عنوان کرد: رهبر  معظم انقلاب در بحث برجام بیان کردند که هر آنچه دشمنان در برجام نوشتند خودشان عمل نکردند اما شما عمل کردید و امریکا به ویژه به وعده های خود عمل نکرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان افزود: باید مواظب بود که به جای وابستگی و دلبستگی به بیگانگان با این همه جنایتی که امریکا در حق ملت انجام داده آن را فرشته نجات معرفی نکنیم.

از توانمندی های جوانان غفلت نکنیم/مطالبه ملت در پایان سال از مسئولان؛ در اجرای منویات رهبری درباره اقتصاد مقاومتی چه کردید؟

حجت الاسلام رضوی راد با تأکید بر اینکه از توانمندی های داخلی و اقتصاد مقاومتی غفلت نکنیم، گفت: وظیقه تمامی مسئولان از رده های بالا گرفته تا پایین، توجه به عملیاتی کردن شعار سال است و در پایان سال از آنان سوال می شود که با پیام مقام معظم رهبری چه کردید؟

وی ادامه داد: این مطالبه مردم در پایان سال جاری خواهد بود، مطالبه ای که ملت از دولت با همزبانی، همدلی و با احترام خواهد پرسید، چرا که مسئولان وظیفه دارند به مردم گزارش دهند چه اقدامات عملیاتی در راستای اقتصاد مقاومتی انجام داده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان گفت: از مسئولان سوال خواهد شد درباره اقتصاد مقاومتی، مسئله اشتغال، حل بیکاری و تورم چه اقداماتی انجام داده اند و تا چه اندازه از توانمندی های داخلی بهره گرفته اند، این مطالبه گری به طور حتم انجام می شود اما بی احترامی نمی شود.

حجت السلام رضوی راد تصریح کرد: با توجه به اینکه به مطالبات مردمی پاسخ باید داده شود، چشم امید به امریکا داشتن و یا پرداختن به مسائل حصر سران فتنه و افراد ممنوع التصویر از سوی برخی افراد قابل قبول نیست.

وی افزود: اینکه برخی به شهرها و دانشگاه ها می روند و از چند فتنه گر سخن به میان می آوردند، فتنه گرانی که سال 88 آب به آسیاب دشمن ریختند، جای سوال دارد؛ که چرا در زمانی که باید به مسائل معیشتی و اقتصادی کشور توجه کرد چنین اقداماتی انجام می دهند و از قدرت و استعدادهای جوانان ما استفاده نمی کند و به اولویت مهم کشور یعنی اقتصاد نمی پردازند؟

وقت مجلس و دولت به مسائل حصر فتنه گران صرف نشود/معیشت و اقتصاد مردم اولویت همگان باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه نباید وقت مجلس و دولت را به موارد حصر و این گونه مسائل نگه داشت، تأکید کرد: عزت و اقتدار کشور در حمایت از منویات رهبری به ویژه درباره اقتصاد مقاومتی است و این سنگر را باید حفظ کرد، سنگری که ملت خوب می داند چگونه از آن حمایت کند و این را تاکنون به ویژه در راهپیمایی های 22 بهمن نشان داده اند.

حجت الاسلام رضوی راد با بیان اینکه دشمن می خواهد خوباوری ملت را از بین ببرد و به جوانان ما القاء کند که نمی توانید، گفت: خودباوری شرط و سنگر دیگر ملت ما برای پیروزی است و ما تاکنون در هر عرصه ای که با اقتدار و خودباوری وارد شدیم از جمله فناوری هسته ای، نانوتکنولوژی، پزشکی و صنعت هوا و فضا به خوبی نشان دادیم که پیروز میدان هستیم.

اعتقاد به وعده های الهی رمز پیروزی است

وی اعتقاد و اعتماد ملت به وعده های الهی را مثال زدنی دانست و عنوان کرد: بی تردید با توکل بر خدا و اعتقاد به وعده های الهی، خودباوری و با تکیه بر اهتمام به منویات رهبری و بهره بردن از توانمندی های داخلی و نیز بهره بردن از نیروی جوانان، پیروز حقیقی خواهیم بود.

«سعید سعیدی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز در این مراسم گفت: برنامه های حلقه های صالحین به طور منظم در سطح شهرستان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: حلقه های صالحین با برخورداری از مربیان نمونه در راستای تبیین منویات رهبری به ویژه اقتصاد مقاومتی اقدامات شایسته ای انجام داده اند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: حلقه های صالحین برای نهادینه کردن اصول اساسی انقلاب اسلامی در جامعه توانمندی ها و ظرفیت های بالایی دارد که باید به آن توجه کرد.

به گزارش رودآور، در این مراسم که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد از مربیان و متربیان نمونه حلقه های صالحین و برترین های این حوزه در تویسرکان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/زنگنه

PDOException: SQLSTATE[HY000]: General error: 145 Table './roodavar_d93/watchdog' is marked as crashed and should be repaired: INSERT INTO {watchdog} (uid, type, message, variables, severity, link, location, referer, hostname, timestamp) VALUES (:db_insert_placeholder_0, :db_insert_placeholder_1, :db_insert_placeholder_2, :db_insert_placeholder_3, :db_insert_placeholder_4, :db_insert_placeholder_5, :db_insert_placeholder_6, :db_insert_placeholder_7, :db_insert_placeholder_8, :db_insert_placeholder_9); Array ( [:db_insert_placeholder_0] => 0 [:db_insert_placeholder_1] => cron [:db_insert_placeholder_2] => Attempting to re-run cron while it is already running. [:db_insert_placeholder_3] => a:0:{} [:db_insert_placeholder_4] => 4 [:db_insert_placeholder_5] => [:db_insert_placeholder_6] => http://roodavar.ir/ckeditor/xss [:db_insert_placeholder_7] => http://roodavar.ir/node/22497/edit [:db_insert_placeholder_8] => 89.36.49.101 [:db_insert_placeholder_9] => 1460191647 ) در dblog_watchdog() (خط 160 از /home/roodavar/domains/roodavar.ir/public_html/modules/dblog/dblog.module).

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان