آخرین اخبار

2. تير 1395 - 17:13   |   کد مطلب: 23276
مدیر توزیع برق تویسرکان با اشاره به اینکه وزش باد شدید در تویسرکان و شکسته شدن شاخه درختان و افتادن شاخه ها بر روی نقاطی از شبکه برق، سبب ایجاد خاموشی هایی شد، گفت: با این وجود تاکنون بیش از 60موردرفع خاموشی در سطح شهرستان انجام شده است و جای نگرانی نیست.

«رضا جلیلوند»  در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: وزش باد شدید، شکسته شدن شاخه درختان و برخورد شاخه ها با شبکه برق در بعضی  مناطق تویسرکان، سبب خاموشی به وجود آمده در آن مناطق شد که این موضوع در حال پیگیری  است.

وی اظهار کرد: به علت وزش باد شدید در تویسرکان در روز گذشته و امروز بیش از 60موردرفع خاموشی در سطح شهرستان انجام شده است.

مدیر توزیع برق تویسرکان افزود: اکیپ امدادی برای رفع خاموشی برق شب گذشته تا بامداد امروز بیدار بودند و به بلافاصله پس از مطلع شدن در محلی که با خاموشی برق روبرو بود، حاضر شده و رفع خاموشی می کردند.

جلیلوند با بیان اینکه خوشبختانه هم اینک خاموشی برق نداریم، عنوان کرد: نیروهای برق تویسرکان، هر لحظه آماده رفع خاموشی در مناطق مختلف هستند.

به گزارش خبرنگار رودآور، وزش باد شدید 72 کیلومتر بر ساعت در تویسرکان سبب شکسته شدن شاخه های درختان و حتی شکسته شدن تنه برخی از درختان در شهرستان شده است.

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان