آخرین اخبار

7. تير 1395 - 4:50   |   کد مطلب: 23317
شور بندگی تویسرکانی ها در شب بیست و یکم رمضان؛
الهی، به 14 معصوم(ع)، العفو/نمازهایی که بی ولایت قبول نمی شوند
شب بیست و یکم ماه رمضان، روضه خوان از هر دری سخن گفت، از مظلومیت اول مظلوم عالم، از ضربت خوردن یک امام، از عاشورا و لبان تشنه 72 شهید کربلا، از گلوی بریده 6ماهه و امام حسین(ع)، از غربت امام حسن و امام رضا و زندان کاظم(علیهم السلام) و پهلوی که بین در و دیوار می شکند و اما از سجاده ای که به خون آغشته می شود و باز امان از دل زینب(س).

به گزارش خبرنگار رودآور، احیاء وشب زنده داری شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان(ع)، حال و هوایی دیگر دارد، شب به شهادت رسیدن مولای متقیان امام علی(ع) است، اول مظلوم عالم.

در دل تاریکی شب، کوچک و بزرگ، زن و مرد، این روزه داران هستند که قرآن ها را بر روی چشمان خود گشوده و بر روی سر می گذارند، تا با الهی العفو گفتن ها و استغفار کردن در درگاه الهی و واسطه قراردادن 14 معصوم(علیهم السلام) از خدا طلب بخش کنند.

یکی در مسجد، یکی در حسینیه، دیگری در تپه نورالشهدا و در جوار پنج شهید گمنام آرمیده در آنجا.

روضه خوانان از نمازها و عبادت هایی می گویند که بی ولایت پذیرفته نیست و از دوستی خدا و بیشتر از شرایط پذیرش توبه.

شب قدر، شب نزول برکات آسمانی است، شب توبه است و خدا بی بهانه هم می بخشد.

روضه خوان از هر دری سخن گفت، از پهلویی که بین در و دیوار می شکند و مظلومیت اول مظلوم عالم، از ضربت خوردن یک امام و سجاده ای که به خون آغشته می شود و تنهایی امام حسن(ع)، از عاشورا و لبان تشنه 72 شهید کربلا، از گلوی بریده 6ماهه و امام حسین(ع)، سجاده های بی ریای سجاد(ع) و علم باقر(ع) وصدق صادق(ع)، از غربت امام رضا(ع) و زندان کاظم(ع)، از بخشش جواد و هدایت هادی و دلتنگی امام حسن عسکری(ع) و بیشتر و بیشتر از تنهایی و گریه های شبانه حجت(عج) و دعا برای تعجیل در فرجش و اما با این همه، باز امان از دل زینب(س).

انتهای پیام/زنگنه

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه‌ها

با تشکر وسپاس از گزارش زیبای شب قدر در کنار شهدای گمنام تپه نورالشهدا تویسرکان. سایت خبری روداور لطفا گزارشی هم از شب های قدر در کنار حرم مطهر پیامبر خدا حضرت حیقوق نبی علیه اسلام هم تهیه کنید.

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان