آخرین اخبار

22. تير 1395 - 13:05   |   کد مطلب: 23526
بی توجهی مسئولان به یک اصل در جامعه اسلامی؛
تعداد دوربین های حاضر در همایش حجاب و عفاف بیشتر از مسئولان بود!
در همایش حجاب و عفاف تویسرکان، این دوربین ها بودند که گویا صدای چیق چیق و فلشان در سالن خودنمایی می کرد و تعدادشان از مسئولان دعوت شده بیشتر بود، نمایندگان دستگاه هایی هم که یک یا دو نفرشان در سالن حضور داشت، تنها به نصب بنر در سالن همایش اکتفا کردند وگویا قرار بود برای گزارش کار خود عکسی تهیه کنند و ارسال.

به گزارش خبرنگار رودآور، قرار بود امروز همایشی با موضوع پاسداشت حجاب و عفاف در سالن فردوسی تویسرکان با حضور مسئولان و ادارات و افراد مرتبط با هر دستگاه برگزار شود.

همایشی که از روزها قبل برنامه ریزی شده بود و تصور می شد همانند تجمع مدافعان حریم خانواده و همایش عفاف و حجاب مختص معلمان با استقبال روبرو شود، اما این گونه نشد.

با وجود برگزاری جلسات مکرر حتی در محل فرمانداری تویسرکان از روزها قبل و تصویب دستورات لازم منوط بر ضرورت برگزاری چنین مراسمی، این سالن فردوسی تویسرکان بود که صندلی هایش پر از خالی بود.

صورتجلسه مربوطه به ادارات از جمله سازمان تبلیغات، هلال احمر، بهزیستی، بنیاد شهید، فنی و حرفه ای، کمیته امداد و امور بانوان فرمانداری تویسرکان ارسال شد، علاوه بر این صورت جلسه نامه ای با دو امضاء نیز چند روز گذشته به برای آنان ارسال شده بود.

حتی مسئولان برگزاری همایش برای پیگیری مجدد تماس تلفنی نیز با نماینده های مسئولان ادارات برقرار می کنند، با این وجود تنها دستگاهی که همراهی کرد کمیته امداد بود.

از هلال احمر به نظر می رسید چهار نفر، بنیاد شهید دو نفر و امور بانوان هم در نهایت 6 نفر آمدند.

و اما این دوربین ها بودند که گویا صدای چیق چیق و فلشان در سالن برگزاری همایش خودنمایی می کرد، نمایندگان دستگاه هایی هم که یک یا دو نفرشان در سالن حضور داشت، تنها به نصب بنر در سالن همایش اکتفا کردند وگویا قرار بود برای گزارش کار خود عکسی تهیه کنند و ارسال.

به گفته یکی از شاهدان عینی گویا قرار بود حتی عکس سلفی ازخود بگیرند تا بگویند دستگاه مربوطه یشان در همایش حضوری فعال داشته است!

به نظر می رسد برگزاری چنین همایش هایی یک ضرورت در جامعه اسلامی ما است و بی توجهی مسئولان امر و جدی نگرفتن چنین اصل مهمی در پیاده سازی سبک زندگی اسلامی مشکلاتی برای جامعه ایجاد می کند.

فاطمه یکی از حاضران در همایش از اینکه دستگاه ها به اصلی همچون حجاب اهمیت نمی دهند، گله مند بود و گفت: زمانی که همایشی به این مهمی نادیده گرفته می شود، چطور می توان انتظار داشت این اصل در ادارات به درستی اجرا شود و کارمندان زن و مرد بیشتر با چگونگی حجاب و عفاف آشنا شوند، موضوعی که دغدغه اصلی کشور است.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان