آخرین اخبار

30. تير 1395 - 8:29   |   کد مطلب: 23672
پس از انجام 26 بازی، در فینال مسابقات فوتسال زیر بیست سال تویسرکان"تیم فوتسال ساده" با نتیجه 6 بر سه از سد "تیم فوتسال تویسلند استارز " گذشت.

به گزارش خبرنگار رودآور، عصر روز گذشته مسابقات فوتسال زیر بیست سال پس از انجام ۲۶ بازی پایان یافت.

دراین دوره از رقابت ها دربازی فینال که به قضاوت داوران؛ محمد گرگین و محسن نعیمی در سالن الغدیر تویسرکان برگزار شد، بازی در نیمه اول با نتیجه دو برصفر به سود تیم ساده پیگیری شد و این تیم درنیمه دوم نیز با چهار گل دیگر برتری خود را برحریف سرسخت وپرتلاش خود یعنی تویسلند استارز تحمیل کرد.

در پایان این بازی "تیم فوتسال ساده" بود که توانست با برتری۶ بر سه از سد تیم تویسلند استارز بگذرد و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد و تیم تویسلند استارزبه نائب قهرمانی اکتفا کرد.

سرمربیگری تیم ساده قهرمان مسابقات را سجاد اسدبگی عهده دار بود و بازیکنان متشکل از سینازندی پور، حمیدرضا عبدالمالکی، مهدی سوری، جواد بیات، علی اوضح، امیرحسین نجفی، رامین پویا، فرزاد بیات، امین عسگری ومسعود جامه بزرگ بودند.

همچنین اعضای تیم نائب قهرمان تویسلند استارز به سرپرستی حمید جلیلوند و مربیگری رضامحمد حسینی، متشکل از امیرمهدی دهقان، علیرضاترکاشوند، میلاد کزازی، امیرحسین پورولی، محمد امین سوری، علیرضا بهرامی، علیرضا سلیمانی، علی طهماسبی، حسام دادگر، سعید شیراوندو یاسر جامه بزرگ بودند.

در این دوره از رقابت ها سجاد اسدبگی سرمربی تیم ساده به عنوان مربی برتر، رامین پویا از تیم ساده با هفت گل زده آقای گل مسابقات، علیرضا سلیمانی از تیم فوتسال از تیم تویسلند استارز به عنوان فنی ترین بازیکن و در نهایت تیم فوتسال قائم تیم اخلاق مسابقات شناخته شدند.

«بهرام روحانی نژاد» مسئول اجرائی مسابقات فوتسال زیر بیست سال در گفت و گو با خبرنگار رودآور، در حاشیه مسابقه فینال روز گذشته از گمار رییس هیات فوتبال تویسرکان، برای حمایت مالی، فرهمند دبیر هیات، حائری نایب رئیس هیات وقربانی مسئول کمیته فوتسال قدردانی کرد.

وی اظهار کرد: گرگین، کرمی، جلیلوند، عسگری ونعیمی داوران این دوره از رقابت ها بودند.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان