آخرین اخبار

27. شهريور 1395 - 11:03   |   کد مطلب: 24276
رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: اشتغالزایی در روستاها و توجه به بخش دامپروری و کشاورزی توأم با هم می تواند سبب بهبود فضای کسب و کار در هر روستا و در نهایت شهرستان و کشور باشد.

به گزارش خبرنگار رودآور، رئیس سازمان دامپزشکی کشور روز گذشته در سفری نیم روزه به تویسرکان از واحدهای این حوزه در راستای بررسی مشکلات دامپزشکی شهرستان شهرستان بازدید کرد.

«مهدی خلج» رئیس سازمان دامپزشکی کشور در حاشیه این بازدید گفت: رکن اصلی رشد و توسعه و نیز اقتصاد روستاها کشاورزی و دامپروری است و در این زمینه باید برنامه های جامعی در راستای رشد این دو حوزه داشته باشیم.

وی اظهار کرد: اشتغالزایی در روستاها و توجه به بخش دامپروری و کشاورزی توأم با هم می تواند سبب بهبود فضای کسب و کار در هر روستا و در نهایت شهرستان و کشور باشد.

«محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: تنها کشتارگاه تویسرکان در منطقه مسکونی بنا شده که نه تنها آلودگی زیست محیطی منطقه را به دنبال داشته بلکه سبب انتقال بیماری های دام به ساکنین اطراف کشتارگاه می شود.

وی اظهار کرد: باید با همکاری سازمان های متولی هرچه سریعتر چاره ای برای این مشکل اندیشیده شود.

«حبیب مومیوند» فرماندار تویسرکان نیز با اشاره به وجود 370 هزار رأس دام سبک با احتساب دام عشایر و وجود هفت هزار رأس دام سنگین در سطح این شهرستان گفت: شهرستان تویسرکان با 115 واحد مرغداری، رتبه اول را در تولید مرغ و تخم در سطح استان دارد.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان