آخرین اخبار

1. مهر 1395 - 13:00   |   کد مطلب: 24305
نمایندگان تویسرکان و ملایر به بررسی مشکلات مشترک محدوده راه پرداختند؛
دسته پنجه نرم کردن با مرگ فقط در یک کیلومتر محور مواصلاتی جوکار_تویسرکان
با توجه به درخواست های مردمی نشستی در راستای بررسی مشکلات چهارخطه محور تویسرکان به جوکار با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فرمانداران شهرستان های تویسرکان و ملایر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار رودآور، دسته پنجه نرم کردن با مرگ فقط در یک کیلومتر در محور مواصلاتی جوکارـ تویسرکان در محدوده شهرستان ملایر از مشکلاتی است که مردم این مناطق انتظار حل شدن آن را دارند.

به گفته یکی از شهروندان تویسرکانی متأسفانه در چند صد متری حسین آبادشاملو، به یک باره جاده با یک پیچ خطرناک از بزرگراه تبدیل به یک جاده باریک دوطرفه می شود و در محدوده شهرکی پر جمعیت جاده به قدری خطرناک می شود که طی کردن این یک کیلومتر و دوباره وارد شدن به بزرگراه هر راننده ایی را با دلهره ایی وصف ناپذیر روبه رو می کند.

او می افزاید: این در حالی است که اگر راننده از اوضاع واحوال جاده بی خبر باشد، هیچ گاه باور نمی کند که این محدوده جاده بزرگراه نیست و جاده دو طرفه شده است.

این شهروند تویسرکانی ادامه می دهد: هنوز پس از 10 سال، جاده چهار خط جوکار تویسرکان به بهره برداری کامل نرسیده است آن هم درست در محلی که محل تلاقی چند راه روستایی و محل تردد عابران بسیار و همچنین ورود ماشین آلات کشاورزی و دام های روستاییان است.

شهروند دیگری عنوان کرد: گویا برخی منتظرند تا حادثه هایی پیاپی رخ دهد و مردم و رانندگان شهرک حسین آباد شاملو و روستاهای علی آباد ملایر و همچنین ترددکنندگان به سمت شهرستان تویسرکان را هر روزه با نگرانی و ترس از این محدوده خطرناک بدرقه کنند.

حال امروز جلسه ای در راستای پیگیری راه جوکار تویسرکان (حدفاصل روستای حسین آباد) با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فرمانداران شهرستان های تویسرکان و ملایر و نیز مدیر کل راه و شهرسازی استان در بخشداری جوکار برگزار شد.

در این نشست «رودباری» مدیر کل راه و شهرسازی توضیحاتی درباره مشکلات اجرا و  تملک این مسیر عنوان کرد و قول های مساعدی برای هرچه سریعتر حل شدن مشکلات راه های مواصلاتی تویسرکان و ملایر داده شد.

«محمد‌مهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی  هم گفت: توجه به راه های مواصلاتی تویسرکان از اولویت های کاری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به موافقت وزارت راه و شهرسازی مبنی بر قرار گرفتن 56 کیلومتر از محورهای مواصلاتی تویسرکان به عنوان راه های شریانی، اظهار کرد: در این راستا پیگیر هستیم تا از اعتبارات ملی برای اصلاح نقاط حادثه خیز و همچنین چهار خطه کردن دو محور جوکار ـ تویسرکان و تویسرکان ـ کنگاور بهره های لازم را ببریم.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی به مشکلات و چالش های پیش روی محور جوکار به تویسرکان در محدود حسین آباد شاملو اشاره کرد و افزود: تصمیماتی برای رفع مشکلات عنوان شده با حضور مدیر کل راه و شهرسازی ارائه شد و امید آنکه مشکلات این مسیر هرچه سریعتر حل شود.

«کاظمی» نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز ابراز امیدواری کرد: تا به زودی انتظارات مردم برای حل مشکلات این بخش از راه های مواصلاتی حل شود.

«محمد رودباری» مدیرکل راه و شهرسازی همدان نیز طول مسیر جوکار ـ تویسرکان را 27 کیلومتر اعلام کرد و گفت: از هفت کیلومتر باقیمانده در حدود دو کیلومتر در محدود حسین آباد قرار دارد که هنوز پروژه چهارخطه شدن آن اجرایی نشده است.

وی اظهار کرد: به دنبال آن هستیم تا با همکاری مردم و بخشدار این بخش مسیر مورد نظر آزاد شود تا بتوان اقدامات اجرایی آن را انجام داد.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه‌ها

چه عجب یکی این راه خراب و خطرناک رو دید و پیگیری کرد

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان