آخرین اخبار

26. مهر 1395 - 8:24   |   کد مطلب: 24607
شهرک قائم تویسرکان با بیش از 10 هزار نفر جمعیت هنوز پس از گذشت سال ها محروم از یک دستگاه خودپرداز است.

به گزارش خبرنگار رودآور،پیشرفت هر شهری به پیشرفت های امروزی و الکترونیکی وابسته است و شهرهای امروزه نیز از شهرک های متعددی تشکیل شده اند، شهرک هایی با آمار و جمعیت های مختلف، شهرکی پنج هزار نفر جمعیت دارد و شهرک دیگر 10 هزار نفر یا 15 هزار نفر جمعیت.

از شهرک نیروی انتظامی تویسرکان با بیش از چهار نفر جمعیت که مسجدی در آن وجود ندارد در حال حاضر می گذریم و به شهرک قائم تویسرکان که برخوردار از بیش از 10هزار نفر جمعیت است می رسیم.

شهرکی که مردم آن از نبود تنها یک دستگاه خودپرداز، سال هاست که گله مند هستند.

فتحی یکی از شهروندان تویسرکانی است که در این شهرک زندگی می کند، او می گوید: با توجه به اینکه شهرک قائم تویسرکان با این همه جمعیت تاکنون بهره مند از یک دستگاه خودپرداز نبوده است جای سوال بسیار دارد که چرا مسئولان تاکنون اقدامی انجام نداده اند.

وی اظهار کرد: اگر موضوع امنیت محل است، مسئولان می توانند برای نصب دستگاه خودپرداز آن را در اداره گاز و یا اداره مسکن جانمایی کنند.

ایرانپور، شهروند دیگر تویسرکانی که خانه دار است و صاحب دو فرزند هم می گوید: همسر من صاحب خودروی سواری است و ما برای انجام کارهای بانکی برا رفت و آمد به مرکز شهر شاید مشکلی نداشته باشیم، اما اکثر مردم این منطقه خودرویی ندارند.

وی عنوان کرد: بسیار رخ داده که همسر من در محل کار خود حضور دارد و یا به مسافرت رفته و من با این دو فرزندم بالاجبار برای یک کار کوچک بانکی که می توانستم با دستگاه خودپرداز آن را انجام دهم به مرکز شهر آمدم، این رفت و آمدها برای من بسیار مشکل است.

بیات، دیگر شهروند تویسرکانی نیز از عدم توجه و رسیدگی مسئولان به خواسته های مردم این منطقه برای نصب یک دستگاه خودپرداز گله مند بود، او در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: اگر کسی در شهرک قائم با این همه جمعیت و بُعد مسافتی که نسبت به شهر دارد، احتیاج به پول نقد داشته باشد یا باید از مغازه دارها خواهش کند برایش به اصطلاح کارت بکشند و یا باید تا مرکز شهر برای مقداری پول نقد بیاید.

شهروند دیگری نیز تصریح کرد: در حالی که از پاساژ ملت تا اداره آموزش پرورش در حدود ۹ دستگاه خودپرداز وجود دارد، اما شهرک قائم تویسرکان محروم از یک دستگاه خودپرداز است.

به گفته مسئولان تاکنون پیگیری های لازم برای نصب یک دستگاه خودپرداز برای شهرک قائم صورت گرفته و رایزنی هایی نیز انجام شده است.

امید است این پیگیری ها زودتر به نتیجه برسد، تا همشهریان تویسرکانی ساکن در این شهرک برای انجام کارهای مربوطه با مشکل دست و پنجه نرم نکنند.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان