آخرین اخبار

18. بهمن 1395 - 15:26   |   کد مطلب: 26632
همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر، چندین پروژه عمرانی و خدماتی با صرف هزینه ای بالغ دو میلیارد و 78 میلیون تومان در تویسرکان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ همزمان با هفتمین  روز از دهه مبارک فجر امروز دوشنبه، ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی روستای سید شهاب با اعتبار 400 میلیون تومان توسط معاون امور عمرانی استانداری همدان به بهر برداری رسید.

همچنین فروشگاه اتکاء هزینه اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان توسط نماینده فروشگاه اتکاء در کشور با همراهی معاون امور عمرانی استانداری همدان، فرماندار، نماینده مردم تویسرکان در مجلس  و جمعی از مسئولان در این شهرستان افتتاح شد.

فاز دوم بهسازی روستاهای فریازان، محمود آباد، باباکمال، قلعه نو و کهنوش با اعتبار یک میلیارد و 478 میلیون تومان هم امروز به بهره برداری رسید.

همزمان با پروژه های خدماتی و عمرانی،  مقاوم سازی 45 واحد مسکن روستایی با اعتبار بالغ بر 200 میلیون تومان از محل تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی و آورده متقاضیان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی توسط نماینده تویسرکان در مجلس افتتاح شد.

همچنین کلنگ آغاز عملیات اجرایی راه روستایی روستاهای قلی لاله و باقرآباد با حضور مسئولان استانی و شهرستان تویسرکان به زمین زده شد.

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان