آخرین اخبار

16. اسفند 1395 - 13:55   |   کد مطلب: 27193
بسیج سازندگی با ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی از واحدهای اقتصادی راهی برای پیشرفت و توسعه این واحدها گشوده است و گلخانه ها بخشی از فعالیت های اقتصادی اهالی تعدادی از روستاها تویسرکان شده تا مردمان این روستاها بتواند منبع درآمدی برای امرار و معاش خود داشته باشند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «علی قلخانی» جوانی از روستای برگچه است، او گلخانه اش را در زمنی به مساحت یک هزار متر مربع احداث و در برداشت قبلی مقدار قابل توجهی گوجه فرنگی راونه بازار فروش کرده است.

حالا قرار است در این دوره به کاشت خیار بپردازد و برای توسعه کار خود 20 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی از بسیج سازندگی دریافت کرده است تا به گفته خودش از بحران تعطیلی و جمع کردن گلخانه خارج شود.

«سوری» دیگر گلخانه دار این روستا نیز که با پیگیری های مسئول بسیج سازندگی تویسرکان مشکل گاز رسانی گلخانه یک هزار و 500 مترمربعی خود را برطرف می کند.

او این روزها کاشت محصولات دو گلخانه خود را با تسهیلات 15 میلیون تومانی بسیج آغاز کرده است.

در روستای حاجی آباد نیز هستند تعدادی از اهالی از جمله «مومیوند» که با دریافت 15 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی رونقی به واحد گلخانه ای خود داده است.

او می گوید که برای تهیه سوخت در سرما با مشکلات بسیاری روبرو بوده و قطعی برق به دلیل بارش برف هفته های گذشته به محصولاتش خسارت وارد کرده است و امید دارد مسئولان حرفش را بشنود و او را یاری دهند.

زنگنه

 

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان