آخرین اخبار

3. فروردين 1396 - 11:16   |   کد مطلب: 27507
یکی نیست بگوید که مسئولان محترم مگر نامه وزارت کشور برایتان نیامده است که روزهای آخرسال بارندگی است یا مگر استانداری نامه نداده که از ۱۵اسفند دستگاهی حق حفاری ندارد؟!

به گزارش خبرنگار رودآور، این روزها و همزمان با ایام نوروزی همشهریان تویسرکانی از برخی اقدامات تعدادی از مسئولان گلایه مند هستند، از جمله گلایه های همشهریان تویسرکان بازمی گردد به حفاری ها و مهیا ساختن زیرساخت خیابان شهید بهشتی برای آسفالت ریزی.

محمدظاهری که در بلوار شهید بهشتی تویسرکان سکونت دارد، می گوید: چگونه مسئولان بی توجه به ورود مسافران از ورودی میدان جانبازان و گذر آنان از خیابان شهید بهشتی در روزهیا پایانی سال 95 و روزهای آغازنی سال جدید دست به آسفالت کردن خیابان زده اند؟

او می افزاید: در این خیابان چاله چوله های فراوان وجود دارد اما این روزها زمان مناسبی برای آسفالت کردن خیابان نیست.

همشهری دیگری عنوان کرد: از شهرداری بپرسید چرا در این ایام و با این شرایط آب و هوایی خیابان حافظ شرقی و بلوار شهید بهشتی را حفاری کرده است؟!

فضلی شهروند دیگر تویسرکانی هم گفت: صدای ما را به گوش مسئولان برسانید تا شاید این دوستان دست از این کارهای تخصصی بردارند که شب عید بیایند و یک خیابان را آسفالت کنند!

وی تصریح کرد: یکی نیست بگوید که شما مسئولان محترم مگر نامه وزارت کش

برای مشاهده فیلم اینجا کنید نمایید.

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه‌ها

با سلام این حفاری برای کشیدن فاضلاب در بلوار شهید بهشتی صورت گرفت که متاسفانه با تمام این مشکلات نتیجه نداده است و در روزهای اخیر فاضلاب به داخل کوچه پایین تر از پمپ بنزین رفته است
بسیار ممنونیم که حرف مردم را میزنید. بلوار شهید بهشتی با این نیت در ابتدا کنده شد تا فاضلاب این بلوار از کوره های قدیمی به لوله کشی تبدیل شود. و همین شد که این مشکلات پیش آمد. و وضعیت بلوار شهید بهشتی اینگونه شد. اما نکته جالب این است در روزهای اخیر فاضلاب همین بلوار شهید بهشتی حدود 100 متر پایین تر از پمپ بنزین به داخل یک گودال جنب کوچه نفوذ کرده و با پمپ اداره آب و فاضلاب در حال تخلیه فاضلاب به داخل جی آب است. این یعنی چی؟ یعنی این همه هزینه و گرفتاری برای مردم بی فایده بوده؟ و مشکل فاضلاب این خیابان حل نشده است؟

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان