آخرین اخبار

12. آبان 1397 - 3:39   |   کد مطلب: 27608
کارآفرینان روستایی برای بازار فروش محصولات خود از مسئولان حمایت جدی می خواهند تا با کمک آنان نه تنها با واسطه ها و دلالان مبارزه کنند بلکه برای اطرافیان خود نیز شغل ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ چندسالی است که رهبر معظم انقلاب بر موضوع پویا کردن اقتصاد کشور با تکیه بر اقتصاد مقاومتی تکیه داشته و دارند. از این رو سایت خبری رودآور همانند سال گذشته بخش مهمی از گزارش های خود را در راستای معرفی کارآفرینان تویسرکانی در زمینه اقتصادی صرف کرده است.

 به شهر فرسفج و روستای چاشتخوره می رویم تا با برخی از گلخانه داران به گفت و گو بپردازیم.

در روستای چاشتخوره با بانویی روستایی و فعال به نام مالمیر آشنا می شویم که با دریافت 20 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی فعالیت خود را آغاز کرده است.

از همین ابتدای امر نگران بازار فروش محصولاتش است از مسئولان می خواهد تا او را راهنمایی و حمایت کنند.

آقای سوری در شهر فرسفج هم یا اصلاح بذر جدید، کشت مورد توجهی را داشته است. او می گوید: توجه به کوچک بودن بوته ها پر ثمری محصولاتش را به دنبال داشته است.

درآمد زندگیشان با همین گلخانه کسب می شود و حتی برای چند خانواده دیگر هم ایجاد اشتغال کرده اند. او نیز حمایت مسئولان را چاره ساز برای پویایی اقتصاد شهرستان می داند و از مسئولان حمایت جدی می خواهد تا با کمک آنان نه تنها با واسطه ها و دلالان مبارزه کند بلکه برای اطرافیان خود نیز شغل ایجاد کنند.

ناگفته نماند که «حبیب مومیوند» فرماندار تویسرکان هم چندی پیش گفته است که اکنون از مجموع 420 تن صادرات گوجه از استان همدان به خارج از کشور، 120 تن مربوط به کشت های گلخانه ای شهرستان تویسرکان است، یعنی چیزی در حدود 29 درصد از صادرات  گوجه از استان همدان.

زنگنه

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان